پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۱۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌ها اشاره کرد.

شعار سال: قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بررسی حساب‌های افرادی که سکه ثبت نام کردند، اظهار کرد: یکی از آن‌ها ۴۷۱ حساب، نفر دوم ۴۱۰ حساب و سومین نفر ۳۹۳ حساب دارند.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌های خریداری شده اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌ها، خود این فرد کل ۵ هزار سکه را پس داد و پولی که به بانک برای خرید آن‌ها داده بود دریافت کرد و در واقع چهل کیلو طلا به نفع دولت کار شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: همه افرادی که با پول‌های با منشا غیرقانونی به خرید سکه اقدام کرده‌اند، باید این سکه‌ها را پس دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 28مرداد 97، کدمطلب: 13970528001217، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
واقعا راسته که قائم مقام کمیته امداد هم ورود به این مباحث کرده است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
این وام گیرنده را ول کنید، بفرمایید که بحث قائم مقام کمیته امداد درست است یا خیر؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
اگه اینجوریه چرا هیچ خبری از مجرمین این پرونده ها دیگه به گوش نمیرسه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین