پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۷۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
شهردار ایلام، در آستانه‌ی یک سالگی مسئولیتش، با تشریح بخشی از کارهای انجام شده و در دست انجام گفت: به مردم اطمینان می‌دهم که این جراحی‌ها سلیقه‌ای نیست و در موعد مقرر مردم نتایج خوب آن را خواهند دید

شعارسال:شهردار ایلام، در آستانه‌ی یک سالگی مسئولیتش،   با تشریح بخشی از کارهای انجام شده و در دست انجام گفت: به مردم اطمینان می‌دهم که این جراحی‌ها سلیقه‌ای نیست و در موعد مقرر مردم نتایج خوب آن را خواهند دید.

دکتر «طالب صادقیان»  اظهار کرد: برنامه‌ی مدیریت استراتژیک 5 ساله شهر ایلام از سال گذشته برای شهرداری ایلام تعریف شده و اساس فعالیت در شهرداری اجرای برنامه‌ای است که با عوض شدن شهردار تغییر نمی‌کند و برنامه‌ها در مالی، زیرساختی و سایرحوزه‌ها مشخص است و شهرداران آینده باید در چارچوب این برنامه حرکت کنند.

وی با بیان این‌که 70 تا 80 درصد این برنامه تدوین شده است، تصریح کرد: به محض نهایی شدن این برنامه به سازمان‌ها، فرمانداری و استانداری ابلاغ خواهد شد.

شهر ایلام ظرفیت زیبا شدن را دارد

شهردار ایلام ادامه داد: در گام نخست همه باید به این اعتقاد برسیم که شهر ما ظرفیت زیبا شدن و نظم پیدا کردن را دارد و برای این کار باید ظرفیت‌های گردشگری ایلام را بشناسیم و زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

صادقیان با بیان این‌که شهر ایلام مرکز استانی با مرز مشترک بسیار زیاد و دروازه عتبات عالیات است، تصریح کرد: ایجاد مرکز اقامتگاه‌های جدید و جذاب کردن اقامتگاه‌های موجود از برنامه‌های شهرداری است که اجرای دقیق آنها مستلزم همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است.

سرمایه‌گذاران به ایلام بیایند از«ارغوان» تا باغ «گل‌ها» و «پرندگان»

وی ساماندهی ورودی ارغوان را از برنامه‌های پیش‌روی شهرداری اعلام کرد و گفت: برای این مورد دنبال سرمایه‌گذار هستیم و امیدواریم با همکاری فعالان بخش خصوصی از این فرصت برای جذابیت بیشتر شهر ایلام استفاده کنیم.

شهردار ایلام احداث «باغ گل‌ها»، تلاش برای بهره‌برداری کامل از «باغ پرندگان» تعیین تکلیف فرهنگسرای ارغوان بعد از 15 سال، تکمیل پروژه بام ایلام با احداث کافی‌شاپ و هتل رستوران را از جمله برنامه‌های شهرداری ایلام در حوزه گردشگری عنوان کرد و گفت: در تمام این پروژه‌ها مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار مد نظر است.

تلاش برای افزایش 6 درصدی فضای سبز شهر ایلام

صادقیان با بیان این‌که نیم متر مربع سرانه فضای سبز شهر ایلام طی ۱۰ ماه گذشته افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: در این راستا پارک‌های محله‌ای احیاء و موجب رضایت‌مندی مردم شده و نقطه قوت کار در این زمینه این است که گل‌های به کاررفته در نهالستان شهرداری ایلام تهیه می‌شوند در حالی که پیش از این از خارج از استان تهیه می‌شد.

غسالخانه شهر ایلام ساماندهی می‌شود

وی ساماندهی کامل غسالخانه و توسعه آرامستان بهشت رضای شهر ایلام را از برنامه‌های شهرداری ایلام دانست و گفت: برنامه ما برای آینده اصلاح راه دسترسی به آرامستان و تعیین راه خروجی از مسیر کمربندی است.

فعالیت‌های انجام شده در راستای طرح جامع خدمات شهری

شهردار ایلام ادامه داد: در حوزه خدمات شهری به‌دنبال طرح جامع خدمات شهری بودیم و در این راستا ۶ دستگاه پرس زباله، ۱ دستگاه باکس شور مکانیزه، ۱ دستگاه جاروب زن مکانیزه خریداری شده و در خدمت بهداشت و پاکسازی شهر قرار گرفته است.

طرح جامع ترافیک در شهر ایلام اجرا می‌شود

صادقیان تصریح کرد: یکی از اهداف ما در زمینه‌ی زیرساختی برطرف کردن گره‌های ترافیکی است که از همین‌رو مطالعات طرح جامع ترافیک در شهر ایلام در حال انجام است و مصوبه آن از شورای شهر گرفته شده است.

وی گفت: در چارچوب مطالعات تصمیمات خوبی گرفته شده و فرماندار هم تصویب کرده و این طرح به زودی به مناقصه‌ خواهد رفت.

وی با اشاره به جراحی‌های در حال انجام در شهر ایلام، تصریح کرد: من به مردم اطمینان می‌دهم که این جراحی‌ها سلیقه‌ای نیست و در موعد مقرر مردم نتایج خوب آن را خواهند دید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار4شهریور97، کدخبر: 97060401416، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
ا.ف75
واقعا امیدوارم برای دور بعدی هم رای بیارن و ایلام رو در همین مسیر پیش ببرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
ایلام ظرفیتهای زیادی داره که گویا بلاخره دارن ازش استفاده میکنند.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین