پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
شهردار ایلام گفت: رایزنی با سرمایه‌گذار ملی و کشوری جهت امکان‌سنجی مکان اجرای تله‌کابین در ایلام انجام شد.

شعارسال: شهردار ایلام گفت: رایزنی با سرمایه‌گذار ملی و کشوری جهت امکان‌سنجی مکان اجرای تله‌کابین در ایلام انجام شد.

طالب صادقیان اظهار داشت: مطالعات و امکان‌سنجی طرح ساخت تله‌کابین ایلام انجام می‌شود.

شهردار ایلام گفت: تله‌کابین از جمله امکانات تفریحی و توریستی که مورد توجه و علاقه اقشار مختلف در سنین گوناگون است این وسیله تفریحی گردشگری از قابلیت بالایی برای جذب شهروندان و تنوع‌بخشی به فضاها و بالا بردن کارایی آن برخوردار هست.

شهردار ایلام گفت: جلسه‌ای با یکی از شرکت‌های مهندس مشاور معتبر کشور درزمینهٔ طراحی، و نظارت در حوزه تله‌کابین برگزار شد که بر اساس بازدید میدانی انجام‌گرفته مقرر گردید مطالعات امکان‌سنجی و طرح توجیه اقتصادی احداث تله‌کابین شهر ایلام در سه مسیر ممکن انجام و اولویت‌بندی شود.

صادقیان افزود: پس از اتمام مراحل فاز مطالعه و امکان‌سنجی و همچنین تهیه طرح توجیه اقتصادی فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای ساخت تله‌کابین برگزار می‌شود.

شهردار ایلام اضافه کرد: با توجه به تردد مسافران و زائران عتبات عالیات از استان و همچنین میزبانی گردشگران و زائران کشور عراق، امیدواریم با احداث تله‌کابین شهر ایلام به‌عنوان نوعی زیرساخت در حوزه گردشگری، بتوانیم گام بلندی در راستای جذب توریسم و گردشگر به شهر ایلام برداریم که قطعاً باعث شکوفایی اقتصاد شهری و ایجاد اشتغال می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 1696733، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین