پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۳۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۱
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس برداشت‌های بی‌رویه را مهم‌ترین چالش آب دانست و گفت: برداشت‌های بی‌رویه موجب بروز فرو چاله‌ها در استان شده است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در آیین آغاز بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی شهر سده و چاه شماره 3 تأسیسات شهید حق‌پرست که با حضور فرماندار اقلید، مدیر آبفای شهری و برخی از مسؤولان شهرستانی صورت گرفت از اهمیت آب در زندگی سخن گفت.

محمدعلی قلندری آب را یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر خواند و با اشاره به جایگاه آن در دین و مذهب ما شیعیان اظهار داشت: متأسفانه در زمان کنونی آب دچار چالش‌های بسیار اساسی ازجمله خشک‌سالی و تغییر درجه حرارت شده است.

وی برداشت‌های بی‌رویه را مهم‌ترین چالش آب دانست و گفت: کویر کنج درب خانه ما است و اگر مواظب نباشیم و برنامه و مدیریت مصرف نداشته باشیم، وضعیت وخیمی را می‌بینیم و فاصله‌ای با بحران اساسی نداریم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس با بیان اینکه برداشت‌های بی‌رویه آب زیرزمینی موجب بروز فرو چاله‌هایی در این استان شده است تصریح کرد: این امر موجب مرگ آبخوان‌ها شد به‌طوری‌که استان فارس مقام نخست بروز فرو چاله‌ها در دنیا را دارد.

قلندری از اجرای 12 پروژه آب‌رسانی در 11 شهر استان فارس در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: آب‌رسانی به شهرهای سده، جهرم، لامرد، هرابال، نورآباد، هماشهر، فسا، قطرویه، خرامه، امام شهر و فتح‌آباد ازجمله این پروژه‌ها هستند.

در پایان این آیین طرح آب‌رسانی به شهر سده با حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب و اجرای خط انتقال به طول 800 متر با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن به قطر 225 میلی‌متر که یک هزار و 500 خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد، به بهره‌برداری رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6شهریور1397 ، کدخبر: 13970606000652: www.fars.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
این همه سو مدیریت در زمینه ابی واقعا نوبره تو ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
وخصوصا تو شهر هایی که کشاورزی انجام میشه مصرف بی رویه اب واستفاده زیاد از اب های زیر زمینی چالش بزرگیه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین