پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج گفت: اگر در یاسوج تاکسی ها اقدام به افزایش غیر قانونی کرایه ها کنند با آن ها برخورد می شود و به کمیته انضباطی نیز معرفی می شوند.

شعار سال: در ماه های گذشته با افزایش قیمت کالاهای مختلف و مورد نیاز مردم می بینیم با وجود اینکه بنزین افزایش قیمتی نداشته است اما برخی از راننده های تاکسی اقدام به افزایش قیمت کرایه های خود کرده اند به گونه ای که وقتی اعتراض می کنید نیز با این پاسخ مواجهه می شوید مگه نمی بینید همه چیز گران شده است.

بدون شک این موضوع دلیل قانع کننده ای برای افزایش کرایه ها به صورت خود جوش توسط راننده ها نیست اما این افزایش کرایه ها تاکسی های درون شهری در بخش هایی از یاسوج از جمله سالم اباد، شهرک امام حسین و ترمینال قابل مشاهده است که مردم در این خصوص باید بهتر عمل کنند و تاکسی های متخلف را شناسایی و معرفی کنند.

در خصوص افزایش خودسرانه کرایه های درون شهری یاسوج با رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج گفت و گویی داشته ایم که در زیر می بینید.

ضرغام خلقی پور بیان کرد: اگر شهروندان با افزایش غیر قانونی کرایه ها در یاسوج مواجه شدند می توانند کد تاکسی مورد نظر را یادداشت کنند و با مراجعه به حمل و نقل بار یاسوج با دادن کد تاکسی پیگیری های لازم از طرف مسئولان مربوطه انجام شود.

وی بیان کرد: تاکسی که قرار است با آن برخورد شود باید شاکی داشته باشد بعد از شکایت شاکی راننده مورد نظر به کمیته انضباطی فرستاده می شود و برخوردهای لازم با وی انجام می شود که تکرار نشود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج عنوان کرد: در کمیته انضباطی تنها یک نفر نیست که کار بررسی شکایات را انجام می دهد بلکه چندین نفر این کار را بر عهده دارند و شکایات را با دقت بررسی می کنند البته اگر فردی قصد شکایت دارد باید حتما حضوری مراجعه و کد تاکسی را ارائه دهد.

خلقی پور به مسافر کشی خودروهای شخصی اشاره کرد و گفت: مسافر کشی خودروهای شخصی غیر قانونی است و اگر چنین افرادی را مشاهده کنیم بدون شک با آنها برخوردهای بسیار شدیدتری انجام می شود چرا که کارشان غیر قانونی است و کرایه اضافه بگیرد و یا کم بگیرد فرقی ندارد و اگر مشاهده شود با ان ها برخورد می شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کد مطلب: 110465، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
مردمم تو اییجاد این مشکلا سهم دارن و تمامشو نمیشه انداخت به گردن مسیولین کاش ی کم متحد تر بودیم :(
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
تو این زمینه باید خود مردم رسیدگیی کنن ببیین اگه نرخ کرایه ها زده نیس یا اینک بیشتر از حد مجاز به سازمانهای مربوطه اطلاع بدن م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین