پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
مسئول سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر یاسوج خلاف است گفت: افزایش قیمت نیازمند مجوز و کار کارشناسی است.
شعار سال: مسئول سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر یاسوج خلاف است گفت: افزایش قیمت نیازمند مجوز و کار کارشناسی است.

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهر یاسوج در روز‌های کرونایی و تعطیلی نصفه و نیمه شهر موضوعی است که داد برخی از شهروندان را بلند کرده بود و در این خصوص گفتگویی را با ضرغام خلقی پور برای روشنتر شدن ماجرای افزایش کرایه انجام دادیم.

مسئول سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه افزایش کرایه تاکسی در شهر یاسوج خودسرانه است گفت: در سال گذشته با توجه به شرایط قیمت‌ها افزایش داشتند و به همین منظور شاهد افزایش کرایه بودیم.

وی ابراز داشت هرگونه افزایش کرایه تاکسی‌ها در شهر یاسوج ... قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

خلقی پور در خصوص احتمال تغییر نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در سال ۹۹ گفت: براساس تصمیم شورای شهر، فرمانداری و شهرداری، نرخ کرایه‌ها کارشناسی و به اطلاع مردم می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه‌ها توسط تاکسی‌های درون شهری و اینترنتی خلاف قانون است گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در شهر یاسوج بدون مجوز و ... قانونی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1399، کدخبر: 155664 ، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین