پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
شهروندان زیادی در شهر یاسوج گلایه کرده اند کرایه مسیر‌های مشابهی که حدود یک ماه پیش با اسنپ طی می‌کردند از حداکثر ۵ هزار تومان به بیش از هفت یا هشت هزار تومان در ایام کرونا افزایش پیدا کرده است.
شعار سال: شهروندان زیادی در شهر یاسوج گلایه کرده اند کرایه مسیر‌های مشابهی که حدود یک ماه پیش با اسنپ طی می‌کردند از حداکثر ۵ هزار تومان به بیش از هفت یا هشت هزار تومان در ایام کرونا افزایش پیدا کرده است.

با شیوع کرونا در کشور شکل خدمت رسانی نهاد‌ها و ارگان‌ها به مردم شکل تازه‌ای به خود گرفت و این تغییر در شیوه خدمت رسانی به گونه‌ای بود که تمام نهاد‌ها ظرفیت خود را به کار بستند تا در شرایط کرونایی کشور گامی در مسیر حل مشکلات شهروندان بردارند.

اما در میان تعدادی از نهاد‌های خدمت رسان نیز آب را گل آلود دیدند و از این شرایط کرونایی به دنبال اخذ درآمد بیشتر و به دنبال ماهیگیری خود بودند و می‌توان گفت این سود‌ها در شرایط اقتصادی موجود کشور هزینه‌ای بیش از پیش بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

با شیوع ویروس کرونا مدیران شهری مردم را به استفاده بیشتر از خودرو شخصی ترغیب کردند تا با این اقدام ناوگان حمل و نقل عمومی از تراکم جمعیت خالی شود و به این شکل زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

اما در این میان آن دسته از افرادی که خودرو شخصی ندارند راهی جز استفاده از ناوگان تاکسی‌های اینترنتی ندارند تا از این روش سلامت خود را با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به خطر نیندازند، اما شکایات مردمی حاکی از آن است که شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در روز‌های کرونایی نرخ کرایه خود را افزایش داده است.

این اقدام شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در حالی است که پیش‌تر با اعلام این خبر که ناوگان تاکسی‌های اینترنتی اسنپ در طول روز ضد عفونی می‌شوند سعی در افزایش میزان تقاضای شهروندان برای استفاده از این ناوگان داشت.
 
شهروندان زیادی در شهر یاسوج با این پایگاه خبری تماس گرفته اند و یا پیام ارسال کرده اند که کرایه مسیر‌های مشابهی که حدود یک ماه پیش با اسنپ طی می‌کردند از حداکثر ۵ هزار تومان به بیش از هفت یا هشت هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

حال پرسشی که مطرح می‌شود این است که شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ با چه مجوزی و چرا نرخ کرایه خود را با شیوع کرونا افزایش داده است؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1399، کدخبر: 155422 ، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین