پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۴۲۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶
طرح ساماندهی و کنترل بازار بلور و چینی فروشان خیابان صابونیان در منطقه ۱۶ اجرائی شد

شعارسال: یکی از کسبه با سابقه بازار صابونیان می گوید: پس از اجرای این طرح شاهد رفت وآمد بیشتر خانواده ها در این خیابان هستیم و این موضوع رونق کسب وکار را برای ما در پی داشته است.

یکی از شهروندان نیز که برای خرید به بازار بلورفروشان صابونیان آمده است می گوید: بارها برای خرید به این خیابان مراجعه کرده ام اما این بار احساس می کنم بازار دارای امنیت بیشتری نسبت به گذشته است.

دو نفر از بازاریان صابونیان نیز با بیان اینکه حضور دستفروشان موجبات مزاحمت برای فعالیت ما را فراهم کرده بود به مشکل تردد در مسیر پیاده رو اشاره می کند و می گوید: متاسفانه بارها شاهد درگیری دستفروشان به خاطر مکان فعالیت بین آن ها بودیم اما با اجرای این طرح این مشکل برطرف شده است .

یکی از بلورفروشان صابونیان با اشاره به اینکه بازار های شناخته شده یک شهر سمبل آن شهر هستند ادامه می دهد: حضور وحجم بالای دستفروشان شکل این بازار را دچار اشکال کرده بود که ساماندهی این محور بسیار ضروری بود.

هادی زبده شهردار منطقه ۱۶ نیز در مورد ساماندهی محور صابونیان گفت : این طرح پس از جلسه های منظم با حضور نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، دستگاه ها و ارگان های ذیربط ، معا ونان و مدیران منطقه و یگان حفاظت برای ساماندهی محور مذکور و کاهش مشکلات مردم وکسبه انجام شد.

وی در خصوص اجرای طرح ساماندهی بازار چینی و بلور فروشان صابونیان می گوید : این طرح با هدف فرهنگ سازی در کسب و تجارت و استفاده بهینه شهروندان از این بازار و روش صحیح ارائه کالا توسط فروشندگان اجرایی شد.

به گفته هادی زبده ، حضور دستفروشان و بساط گستران در این محدوده به حدی اشباع شده بود که کسبه و بازاریان خیابان صابونیان به شدت دچار مشکل شده بودند و عده ای از آنان قصد بستن مغازه ها را داشتند ، همچنین موجب ناراحتی و اعتراض شهروندان ، مراجعان و مشتریان شده بود.

شهردار منطقه ۱۶ گفت: آنچه که باعث مخدوش شدن چهره بصری و برهم خوردن آرامش محیط شهری می‌شود، موضوعی است که در ساماندهی بازار صابونیان به آن توجه شدکه در ادامه با توجه به اثرات مفید آن ، شهروندان وکسبه از آن بهرهمند شده اند .

وی حضور سارقان و جیب برها با سوء استفاده از فضای شلوغ گشتگاه صابونیان را از دیگر ضروریات ساماندهی این خیابان دانست وتاکید کرد: ساماندهی دستفروشان؛ نه جمع آوری آنان با استفاده از امکانات شهرداری و حفظ حیثیت و جایگاه بازار صابونیان به عنوان بازاری دارای نقش ملی در نظر گرفته شده است .

در راستای این ساماندهی پیمانکاری ازبخش خصوصی در فضای تعیین شده با امکاناتی از قبیل برق ، بیمه ، دوربین مدار بسته ،کولر و... با دریافت مبلغی جزئی (حدود 15 هزار تومان) ، غرفه ها را در اختیار دستفروشان قرار می دهد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسکانیوز، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کدمطلب: 967980، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا به راحتی میشه با برنامه ریزی بازار رو کنترل کرد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
خوبه با یکم تحقیق و مشورت سازماندهی بازارها به شکلی بهتر از قبل صورت بگیره.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین