پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام از برخورداری کارمندان دستگاه های اجرایی استان از حق فوق العاده منطقه جنگی خبر داد.

شعارسال: آیت قیصربیگی روز شنبه در این خصوص گفت: از آنجایی که در اعتبار سال جاری سهمیه ای برای پرداخت سهمیه فوق العاده منطقه جنگی بر اساس قانون در نظر گرفته نشده بود با پیگیری های استاندار قرار شد که این قانون اجرا شود.

وی از دستور صریح استاندار برای پیگیری سهمیه فوق العاده مناطق جنگی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه 'فوق العاده مناطق جنگی' ردیف بودجه ای خاصی ندارد مقرر شد پس از هماهنگی های لازم پرداخت علی الحساب سهمیه مناطق جنگی در سه ماه آخر سال صورت پذیرد.

وی ادامه داد: استاندار ایلام در نشست صبح امروز به پیگیری و تامین اعتبار این قانون تاکید کرد که در ادامه جلسه، مقرر شد که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام مکاتبات صورت گرفته در خصوص سهمیه فوق العاده مناطق جنگی با ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ایجاد و برقراری سهمیه مذکور پیگیری های لازم را بعمل آورد.

قیصربیگی گفت: با توجه به اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام نقاط استان ایلام درگیر جنگ تحمیلی بوده است استاندار ایلام خواستار لحاظ شدن این سهمیه برای تمام شهرستان های استان ایلام شد.

ستاد کل نیروهای مسلح در اجرای ماده (112) قانون برنامه ششم ،فهرست مناطق عملیاتی راکه در هشت سال دفاع مقدس درگیر بودند، مشتمل بر 6 استان را ابلاغ کرد.

بر اساس این فهرست فوق العاده‌ای بین 20 تا 25 درصد برای کارمندان شاغل در برخی مناطق این استان‌ها درنظر گرفته شده است.

این مناطق در استان های خوزستان بوشهر، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی قرار دارند.

محدوده مناطق (ایوان، ایلام، صالح آباد، ملکشاهی، مهران، دهلران و موسیان) به عنوان محدوده منطقه جنگی معرفی شده اند که می توانند از این قانون بهره مند شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17شهریور1397 ، کدخبر: 83026451: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
خیلی از استان های مرز نشین ما این شرایط رو ندارن! چرا فرق قائل میشین بین استان ها؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین