پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه باغ تاریخی و طبیعی عباس آباد به عنوان باغ غیرکویری ایران در فهرست آثار جهانی ثبت شده است، گفت: این باغ با کارت زرد یونسکو روبرو شد.

شعارسال: سیف الله فرزانه پیش ازظهر یکشنبه در اولین رویداد استارت آپ گردشگری استان با تاکید برحمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری اظهار داشت: باغ تاریخی عباس آباد با کارت زرد یونسکو مواجه شده است و باید بخش های مختلف برای رفع مشکلات آن حمایت کنند.

وی با اظهار اینکه مدیریت یکپارچه در حوزه گردشگری را نیازمند حمایت بخش های مختلف دانست، گفت: مدیریت آب در باغ عباس آباد با آب منطقه ای و عرصه در اختیار منابع طبیعی است و باید تعامل مطلوبی داشته باشند.

فرزانه با عنوان اینکه دماوند بام ایران است گفت: وقتی در این منطقه با زباله روبرو مواجه می شویم، گردشگری زیر سئوال می رود. گردشگری می تواند هم فرصت و هم تهدید به شمار می رود و باید مدیریت یکپارچه و قانونمند را مصوب کنیم زیرا میراث فرهنگی سازمان حرفه ای نیست و به سمت حرفه ای شدن پیش می رود.

وی با اشاره به گردشگری دریایی در استان و استقبال سرمایه گذاران اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی بدون استعلام از دستگاه های دیگر نمی تواند در این بخش کار کند و ما به مدیریت یکپارچه و قانونمند نیاز داریم.

فرزانه با اشاره به مناطق نمونه گردشگری در استان گفت: ۷۴ هکتار از عرصه های چشمه سورت فنس کشی شده است و عرصه آن در اختیار منابع طبیعی است.

فرزانه درباره شرح خدمات گردشگری در چشمه سورت گرفت: مدیریت یکپارچه باید قانونمند شود و به حمایت دستگاه های دیگر نیاز داریم.

وی با اشاره به ۸۱ طرح ارسالی به رویداد استارت آپ گردشگری تصریح کرد: این رویداد یک کار نو و جدید در حوزه گردشگری است و نیاز به حمایت دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با عنوان اینکه مازندران استانی برخوردار است و دارای سواحل و طبیعت زیبا است گفت: بافت های تاریخی و میراث فرهنگی ارزشمندی در استان وجود دارد و برای توسعه گردشگری نیازمند حمایت دستگاه های مختلف هستیم.

وی افزود: مدیریت یکپارچه در حوزه گردشگری نیازمند حمایت است و نباید در حد شعار خلاصه شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کدخبر: 4398268،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا فکر میکنید که برای ایران مهمه این تهدید ها؟ اگر بود تا الان دریاچه ارومیه رو یه فکری براش میکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اگه تعامل بین بخش های مختلف صورت بگیره این مشکل حل میشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین