پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۶۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۲
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه فرهنگیان شکل دهنده آینده کشور است.

شعارسال: محمد حسین فرهنگی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بهره مندی از روش های نوین آموزشی ضرورت تعلیم و تربیت دنیای امروز است.

وی حفظ روحیه اسلامی و انقلابی توسط معلمان را ضروری دانست و گفت: این روحیه باید به نسل آینده کشور منتقل شود.

دیگر نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در خانه ملت هم با اشاره به مسیر سازی های شهدای دانشگاه تربیت معلم در اوایل انقلاب برای دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموختگان این دانشگاه مایه مباهات و فخر انقلاب اسلامی هستند.

دانشگاه فرهنگیان باید در مسیر تحول آفرینی گام بردارد

محمد اسماعیل سعیدی افزود: هر تغییر و تحول مثبتی که در بدنه دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد تاثیرات مثبت خود را در آینده کشور خواهد گذاشت و این مجموعه علمی نیز باید در مسیر تحول آفرینی گام بردارد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به عنوان دیگر سخنران این آیین گفت: هر نظامی که درصدد تربیت نیروی های مدیریتی برای آینده سیاسی خود می باشد دانشگاه های خاصی را تاسیس می کند اما متاسفانه ما در کشورمان از این امر غفلت کرده و دانشگاه فرهنگیان را تنها گذاشته ایم.

ضیاء اله اعزازی افزود: اقتدار امروز کشور ما ناشی از تربیت و تزریق فرهنگ اسلام و مقاومت معلمان گذشته به دانش آموزان است و اگر نقصی مشاهده می شود مربوط به همین زیر ساخت های تربیتی در آموزش و پرورش می باشد.

وی بها دادن به جایگاه دانشگاه فرهنگیان را امری ضروری دانست و تلاش اعضای دانشگاه برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در عرصه علمی و مدیریتی کشور را خواستار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 42شهریور1397 ، کدخبر: 4403776: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین