پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۵۶۹۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی حداقل به یکسال افزایش یافته است؛ تصریح کرد: توسعه دانشگاه فرهنگیان در سرلوحه برنامه‌های این مجموعه قرار گرفته و سیاست‌های جدید بر این رویه خواهد بود که با گسترش دوره‌های «فنون تدریس، مشاوره و کارورزی»، معلمان مناسبی تربیت یافته که با تمامی چالش‌ها و نیازمندی‌های موجود دانش‌آموزان آشنا شوند و بر این اعتقادیم که شغل شریف آموزگاری یک اتفاق نبوده و نباید به هر قیمتی معلم تربیت کرد.

شعارسال: رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: توسعه دانشگاه فرهنگیان در سرلوحه برنامه‌های این مجموعه قرار گرفته و بر این اعتقادیم که شغل شریف آموزگاری یک اتفاق نبوده و نباید به هر قیمتی معلم تربیت کرد.

 حسین خنیفر عصر امروز در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: به منظوردستیابی به اهداف علمی و فرهنگی در تلاش خواهیم بود تا 31 دانشگاه جامع ملی تربیت معلم در مراکز استان‌ها در نظر گرفته شود.

وی افزود: حضور معلمان در کلاس‌های درسی با برگزاری دوره‌های یک ماهه و دو ماهه آموزشی امکان‌پذیر نبوده و مخالف چنین رویه‌ای هستیم، چرا که شغل شریف آموزگاری یک اتفاق نبوده و نباید به هر قیمتی معلم تربیت کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور حداقل به یکسال افزایش یافته است؛ تصریح کرد: توسعه دانشگاه فرهنگیان در سرلوحه برنامه‌های این مجموعه قرار گرفته و سیاست‌های جدید بر این رویه خواهد بود که با گسترش دوره‌های «فنون تدریس، مشاوره و کارورزی»، معلمان مناسبی تربیت یافته که با تمامی چالش‌ها و نیازمندی‌های موجود دانش‌آموزان آشنا شوند.

خنیفر یادآور شد: به دلیل دسترسی مناسب اردبیل به سایر استان‌ها و برخورداری از آب و هوای مطلوب در نظر داریم تا قطب‌های مهم تربیت معلم را در این استان ایجاد کنیم و امیدواریم در ماه‌های آتی خبرهای خوبی در این خصوص اعلام شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در 10 استان کشور دایر بوده و با توسعه بنیان‌های آموزشی فرصت مناسبی برای تربیت معلمانی آگاه و مطلع از نیازهای روز جامعه فراهم خواهد شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس اردبیل، تاریخ انتشار 25شهریور 97، کدمطلب: 13970625001133، www.ardabil.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
واقعا هر کسی نمیتونه معلم بشه و بیا بگه معلمی شغل انبیاست و خودش رو خدای نکرده با انبیا مقایسه کنه.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
تو حوضه آموزش نیاز به تربیت معلم های نمونه نه فقط تو تدریس بلکه بتونه آموزش درست زندگی کردن رو آموزش بده
س.ق۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین