پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۳۸۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و برخی از اعضای هیات رئیسه چهارشنبه 17 مهرماه مهمان دکتر نوبخت در محل سازمان برنامه و بودجه کشور بودند.

شعار سال: در این دیدار صمیمی دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشورپس ازشنیدنپیشنهادات مسئولان دانشگاه فرهنگیان،با استقبال از طرح جامع ۱۰۰۳۱و تاسیس ۳۱ دانشگاه جامع فرهنگیان در مراکز ۳۱ استان،از جزئیات این طرح مطلع شد.
دکتر نوبخت که خود معلمی برخاسته از صحن کلاس بوده، و مدیریت کل آموزش وپرورش استان و استادی دانشگاه را در کارنامه خود دارد،بر تسریع در آغاز احداث۳۱ دانشگاه جامع استانی در دو پردیسمجزا برای خواهران و برداران و بهره برداری آنها در دو سال آینده استقبال کرد.
دکتر خنیفر رئیس دانشگاه نیز ضمن تقدیراز این نگاه ارزشمند رییس سازمان برنامه و بودجه،بیان کرد:دانشگاه فرهنگیان انتظار مساعدت و تخصیص بودجه لازم و زمین مناسب در ۳۱ استان را دارد. تا انشاالله شاهد تحقق اینپروژه آمایشی و ارزشمند در افق ۱۰۰ سال آینده باشیم.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح، دانشگاه های جامع فرهنگیان کانون تربیت معلمان در ۲۰ رشته در هر استان با ظرفیت چند برابری فعلی خواهند بود.
خنیفر تاکید کرد: امیدوار به تحقق این حقیقت است، وحقاً زمان اکنون بهترین زمان برای اجرای این طرح است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دانشگاه فرهنگیان، تاریخ 18 مهر 98، کد مطلب: 152963: www.cfu.ac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین