پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۲۴۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه معلمان هیچ محدودیتی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ندارند، گفت: فرهنگیان دارای مدرک کاردانی و کارشناسی می‌توانند برای مقاطع اقدام به ثبت‌نام کنند.

شعار سال: «حسین خنیفر»درباره چگونگی تحصیل فرهنگیان در این دانشگاه افزود: این افراد می توانند در ۱۶ رشته اصلی مانند دینی، عربی، زبان انگلیسی، کودکان استثناییو آموزش ابتدایی که در دانشگاهفرهنگیان وجود دارد،خواهان ادامه تحصیل باشند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: افرادی هم هستند که دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بودهو می خواهند در آموزش و پرورش استخدام شوند، سازمان سنجش یک آزمون جداگانه ای از کنکور به نام آزمون پذیرش مهارت آموز ماده ۲۸ برگزار می کندکه اگراین افراد درآزمون پذیرفته شونداستخدام قطعی خواهند شدولیاگر دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشدیا دکتری داشته باشند شرط سنی برای پذیرش بسیار موثر است یعنی باید سن آنها ۱۸ تا ۳۰ سال سن،رشته مرتبط و معدل زیر ۱۵ داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد با حضور در دانشگاه فرهنگیانتقریبا یک‌سال در قالب مهارت آموز تحصیل می کنند و سپس به صورت رسمی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمده و در این دستگاه مشغول به کار می شوند.

خنیفر ادامه داد: افرادی که ۱۸ تا ۲۲ سال سن دارند می توانند بعد از قبولی در دانشگاه و گذراندن موفق آزمون های گزینش به استخدام آموزش و پرورش در آیند.

وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان در این دانشگاه به صورت قطعی به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره چگونگی تحصیل فرهنگیان در این دانشگاه نیز اظهار داشت: افرادی که دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی هستند می تواند برای تحصیل در یک مقطع بالاتر ثبت نام کنند و هیچ منعی از نظر شرط سنی یا سابقه کار برای این افراد وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 7 مرداد 98، کد مطلب: 83413546: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین