پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۶۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید به اینکه دانشگاه فرهنگیان زیربنای تربیت دانش‌آموز است، تصریح کرد: دانشگاه باید استقلال خود را حفظ کرده و با شأن و منزلت دانشگاهی جلو برود.

شعارسال: محمداسماعیل سعیدی در آیین تودیع و تکریم رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب در اهمیت دانشگاه اظهار کرد: اهمیت دانشگاه فرهنگیان به حدی است که در اکثر مناسبت‌ها مسوولان خدمت رهبری می‌رسند ولی در مراسم دانش‌آموختگی افسران، ایشان به نوشهر سفر کردند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان در بردارنده افرادی است که عاشق علم و تربیت بوده و عاشق مجاهدت برای عزت انقلاب و اسلام بودند که به تبع این خصیصه، شهید فهمیده تربیت شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: امید است حمایت‌های لازم از دانشگاه فرهنگیان شود تا به نام و جایگاه واقعی خود برسد.

وی با تاکید به اینکه دانشگاه فرهنگیان زیربنای تربیت دانش‌آموز است، تصریح کرد: دانشگاه باید استقلال خود را حفظ کرده و با شأن و منزلت دانشگاهی جلو برود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 42شهریور1397 ، کدخبر: 13970624000554: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
همه ی دانشگاهها زیربنای تربیت بچه ها هستن چون در نهایت همین دانشجوها پدر مادرهای آینده هستن.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین