پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
یک فعال اصلاح طلب گفت: دولت باید تیم رسانه‌ای غیرمنسجم و منفعلش را فعال‌تر کند و هر طور که شده در این مدت باقیمانده از دوره اول تحولاتی رخ دهد.

شعار سال: عبدالله ناصری فعال سیاسی در بخشی از یادداشت خود در روزنامه اعتماد نوشت: حملات به برجام از ناحیه تندروها قابل درک و غیرقابل اجتناب است. در چنین شرایطی دولت است که باید حساب شده و مدبرانه عمل کند. در قدم اول دولت باید فضای تبلیغاتی را به گونه‌ای پیش ببرد که انتظار جامعه از برجام بالا نرود، به بیان دیگر دولت باید فضای تبلیغاتی مخالفانش علیه برجام را خنثی کند. حقیقت امر این است که زمان نسبتا زیادی لازم است تا کشور به شرایط قبل از صدور قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل بازگردد.

بنابراین این روند، روندی قابل پیش بینی است به ویژه که مرحله دوم انتخابات هم در پیش است و احتمال نیروهای حامی دولت در مرحله دوم انتخابات بسیار محتمل‌تر است و قطع به یقین همین امر سبب خواهد شد تا فشارها و حملات علیه دولت تشدید شود. اما در این میان خالی از لطف نیست که بگوییم می‌توان سوالی را به طور شفاف و منطقی از ستاد اقامه نماز جمعه پرسید که چرا تریبون نماز جمعه پایتخت در اختیار رییس کمیسیونی قرار می‌گیرد که آن کمیسیون موضوعیتش را از دست داده و وجود خارجی ندارد.

دولت حسن روحانی در این یک سال باقیمانده باید خود را برای توپخانه سنگین‌تری آماده کند چرا که هر چه به انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک شویم این حملات هم سنگین‌تر خواهد شد. در این یک سال باقیمانده دولت باید دست به کار شود و دست به اقداماتی بزند.

از آنجایی که دولت با محدودیت رسانه‌ای روبه‌رو است باید تیم رسانه‌ای غیرمنسجم و منفعلش را فعال‌تر کند و هر طور که شده در این مدت باقیمانده از دوره اول باید تحولاتی رخ دهد، هرچند این تحولات کوچک باشد زیرا جامعه با حماسه‌ای که در هفتم اسفند آفرید، خواهان تغییراتی است. در واقع ترمیم کابینه در این یک سال باقیمانده یعنی پاسخگویی به پیام هفتم اسفند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفاه از خبرکزاری فارس، تایخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 13950207000474 www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین