پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
معاون تضمین کیفیت موسسه رازی گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند مقابل تولیدات داخلی ما را بگیرد و ما با تمام توان می‌توانیم نیاز داخلی کشور را در حوزه تولید انواع واکسن تأمین کنیم.

شعارسال: معاون تضمین کیفیت موسسه رازی گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند مقابل تولیدات داخلی ما را بگیرد و ما با تمام توان می‌توانیم نیاز داخلی کشور را در حوزه تولید انواع واکسن تأمین کنیم.

 مهرداد راسخی عصر امروز در مجموعه موسسه رازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اعمال تحریم‌ها با داشتن برنامه‌ریزی دقیق و منطقی بی‌اثر خواهد بود که خوشبختانه مجموعه موسسه رازی این راه را طی کرده است و آمادگی کامل برای تولید واکسن داریم.

وی با بیان اینکه تأمین مواد اولیه تولید واکسن یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: برنامه‌های متعددی در راستای استفاده از تجهیزات و امکانات خود در این زمینه داریم که امیدواریم از این طریق بتونیم از ظرفیت‌های مغفول مانده نهایت استفاده را ببریم.

معاون تضمین کیفیت موسسه رازی یادآور شد: تدابیر لازم اندیشیده شده است تا بتوانیم در حوزه پشتیبانی تولید، کنترل و بازار با مشکلات مقابله کنیم و به اهداف خود برسیم؛ البته مواد اولیه تولید واکسن تا سه سال آینده خریداری شده و فراهم است.

راسخی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم آن سوی مرزها برای ما تصمیم‌گیری کنند و شرایط تولیدات را تحت تأثیر قرار دهند، بیان کرد: ممکن است برخی از همکاران مجبور به انجام کار در دو یا سه شیفت داشته باشند اما اجازه نمی‌دهیم شرایط متزلزل شود.

وی تصریح کرد: نوسانات ارزی نیز موجب شده است تا در خریداری واکسن از فرامرزها با مشکل مواجه شویم که البته موسسه رازی اعلام می‌کند با قدرت خواهد توانست نیاز کشور را تولید و تأمین کند.

معاون تضمین کیفیت موسسه رازی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد از واکسن‌های طیور حال حاضر کشور وارداتی هستند در حالیکه در موسسه رازی واکسن‌های مشابه و به مراتب بهتر وجود دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس البرز، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970627001154،www.alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین