پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
کاربران در پرداخت‌هاي الکترونيکي براي جلوگيري از کلاهبرداري‌هاي مرتبط با آن موارد امنيتي را رعايت کنند.

شعارسال: با توجه به استفاده قابل توجه از کارت‌هاي بانکي، پيش‌بيني مي‌شود که جرائم و کلاهبرداري‌هاي مرتبط با «خدمات پرداخت الکترونيکي» نيز افزايش يابند. بر اين مبنا ضروري است تا دارندگان کارت‌هاي پرداخت، ضمن حفظ هوشياري در استفاده از اين خدمات، توصيه‌هاي امنيتي لازم را که در زير اشاره شده است، مدنظر قرار دهند.

1- هنگام انجام خريد اينترنتي، پيش از وارد کردن اطلاعات کارت، از اينکه به «درگاه پرداخت اينترنتي» معتبر هدايت شده‌ايد، اطمينان حاصل کنيد. هنگام خريد از فروشگاه‌هاي اينترنتي از معتبر بودن آدرس نمايش داده‌شده در مرورگر با درج عبارت https در ابتداي آن و وجود علامت تاييد سرويس‌دهنده (معمولا به‌صورت قفل سبز رنگ) اطمينان يابيد. همچنين آدرس معتبر درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي بايد زيردامنه‌اي از دامنه Shaparak.ir باشند. هرگونه ترکيب ديگري از کلمه Shaparak و هر پسوند دامنه ديگري به غير از ir. غيرمجاز است. به‌عنوان مثال ترکيب‌هايي نظير Shapaarak يا Shaparack نامعتبر هستند.

براي اطلاع از آدرس اينترنتي درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي معتبر، به پورتال کاشف به آدرس www.kashef.ir و پورتال شاپرک به آدرس www.shaparak.ir مراجعه کنيد. اکيدا توصيه مي‌شود از صفحه کليد مجازي براي ورود اطلاعات کارت خود استفاده کنيد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 3مهر1397 ، کدخبر: 20180925152723744: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین