پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه افتتاح حساب با مدارک مفقودی بالاترین آمار جرایم اینترنتی را دارد، گفت: طی تحقیقات انجام شده و آمارهای به دست آمده،مجرمان تمایل بیشتری به کلاهبرداری های اینترنتی دارند.

شعار سال:سردار «محمد رضا مقیمی» رییس پلیس آگاهی ناجا به آمار کشفیات کلاهبرداری و جعل اسناد دولتی اشاره کرد و گفت: آمارها نشان دهنده این است که مجرمان تمایل بیشتری به کلاهبرداری های اینترنتی دارند.

وی با اشاره به روش های کلاهبرداری اینترنتی ادامه داد: در بین کلاهبرداری های اینترنتی موضوع افتتاح حساب با مدارک مفقودی و کارت به کارت به بهانه برنده شدن در مسابقات مختلف در صدر کلاهبرداری‌های اینترنتی قرار دارد.

سردار مقیمی با بیان اینکه یکی از مهمترین مواردی که باعث می‌شود سارقان اینترنتی موفق شوند، طمع بیش از حد است، گفت: رسانه‌ها باید در این خصوص هشدارهای لازم را به مردم بدهند چرا که سارقان با بهانه‌های مختلف به دنبال اخاذی از آنها هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 11 خرداد 97، کد مطلب: 629176: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
پلیس فتا که حواسش به همه چی بود باید در این موارد رسیدگی جدی ای کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین