پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۲۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
رئیس پلیس فتا تهران گفت: نباید به هر سایت و کانال تلگرامی در پیام رسان‌ها اعتماد کرد که بسیاری از این سایت‌ها با هدف کلاهبرداری فعالیت دارند.

شعارسال:رئیس پلیس فتا تهران گفت: نباید به هر سایت و کانال تلگرامی در پیام رسان‌ها اعتماد کرد که بسیاری از این سایت‌ها با هدف کلاهبرداری فعالیت دارند.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران ؛اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی قابل اطمینان نیستند و نباید به هر سایت و کانال تلگرامی در پیام رسان‌ها اعتماد کرد که بسیاری از این سایت‌ها با هدف کلاهبرداری فعالیت دارند.

وی در ادامه افزود: مردم برای دانلود نرم افزار‌های پرداخت‌های آنلاین باید از سایت‌های معتبر، اپلیکیشن را دریافت کنند و یا برای دانلود همراه بانک‌ها از سایت رسمی بانک مربوطه اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بیان کرد: بعضی از نرم افزارها غیر مجاز و دارای بدافزار است که از طریق شبکه اجتماعی این بد افزارها را منتشر می‌ کنند که بعضی از این بدافزار‌ها اطلاعات فرد را هک می‌کند.

سرهنگ کاظمی گفت: مردم برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی باید برای تشخیص آنکه یک سایت جعلی است یا سایت اصلی، ابتدا نماد آدرس سایت یعنی Https را بررسی کنند که اگر این نماد بود یعنی سایت معتبر است، در غیر اینصورت به سایت اطمینان نکنند و از آن سایت خرید اینترنتی انجام ندهند. همچنین سایت رسمی و رمز کد امنیتی را که باید وارد کنید قابل تغییر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار12فرودین 97، کد خبر: 6458532، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
0
مردم امروزه به حدی رسیده اند که خودشان درک این را پیدا کرده اند که از مراکز اینترنتی غیر مجاز خرید نکنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
ما قبل از اینکه آگاهی مورد نیاز رو برای مردم نسبت به چیزی به وجود بیاریم اون چیز رو توسعه میدیم و این خودش باعث اسیب میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین