پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۹۴۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
معاون علمی وفرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در آیین کلنگ زنی ساخت دانشکده مامایی در ایلام اظهار داشت:این طرح از مهم ترین اولویت های دولت در حوزه زیربناهای اجتماعی و آموزشی استان ایلام محسوب می شود. وی تاکید کرد: تکمیل طرح های ضروری ونیمه تمام از اولویت های دولت دوازدهم است.

شعارسال: با انجام آیین نمادین کلنگ زنی با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه ، کار ساخت دانشکده مامایی شهر ایلام از روز جمعه آغاز شد.

معاون علمی وفرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: ساخت دانشکده مامایی در ایلام از مهم ترین اولویت های دولت در حوزه زیربناهای اجتماعی و آموزشی استان ایلام محسوب می شود
.

سعید نمکی گفت: برای ساخت این طرح با چهار هزارو 600 متر مربع زیربنا حدود یک هزار و 200میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

**اعتبار مورد نیاز تکمیل بیمارستان ایلام تامین می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین در ادامه برنامه بررسی از طرح های نیمه تمام استان ایلام از پروژه بیمارستان 376 تخت خوابی در حال ساخت ایلام بازدید کرد.

دکتر نمکی در این بازدید خاطر نشان کرد: سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان را تامین می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به پیشرفت 68 درصدی این طرح درمانی گفت : تکمیل و تجهیز این بیمارستان بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .

کریم همتی گفت : در صورت افتتاح این بیمارستان بیش از نیمی از تخت های بیمارستانی در استان ایلام مجهز و نوسازی خواهد شد.

**70 میلیارد ریال به تکمیل طرح های نیمه تمام سرابله اختصاص یافت

معاون فرهنگی واجتماعی رییس سازمان برنامه بودجه کشور همچنین از طرح های مرتبط درشهر سرابله مرکز شهرستان چرداول بازدید و تاکید کرد: تکمیل طرح های ضروری ونیمه تمام از اولویت های دولت دوازدهم است.

دکتر نمکی گفت: برای تکمیل مجتمع تفریحی توریستی دریاچه، استخر دانش آموزی آموزش پرورش ،تالارفرهنگ وارشاد و اورژانس وفاضلاب بیمارستان امام (ع) 70میلیارد ریال نیاز است که این مبلغ درسال جاری پرداخت می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6مهر 1397 ، کدخبر: 83047234،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
ای بابا اول یه پروژه رو تموم کنین و افتتاحش کنین بعد کلنگ یکی دیگرو بزنین.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
عالیه موفق باشن
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین