پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۶۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
سعید نمکی وزیر بهداشت می‌گوید فعالیت دانشگاه‌های غیردولتی در رشته‌های پزشکی و مربوطه فعلا متوقف شده و اجازه ادامه آن صادر نشده است.
شعار سال:وزیر بهداشت می‌گوید فعالیت دانشگاه‌های غیردولتی در رشته‌های پزشکی و مربوطه فعلا متوقف شده و اجازه ادامه آن صادر نشده است.
مجوز پذیرش رشته‌های پزشکی در دانشگاه‌های غیردولتی؛ شاید وقتی دیگر
سعید نمکی درباره برخی اظهارات مبنی بر لزوم اضافه شدن مراکز دانشگاهی غیردولتی در موضوع تربیت دانشجو برای رشته‌های پزشکی، پرستاری و ... گفت: این بحث قبل از آمدن من به وزارت بهداشت مطرح بود ولی ما هنوز به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم و به همین دلیل آن را متوقف کردیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در حال حاضر تیم کارشناسی در حال رسیدگی به این موضوع است.

وی ادامه داد: در مورد رشته‌های پزشکی و رشته‌های مربوطه، فعلا اجازه ادامه آن در مراکز غیردولتی صادر نشده است ولی برای برخی از رشته‌های پیراپزشکی پیشنهاداتی رسیده که در دست بررسی است.

این عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به این نکته که عده‌ای معتقدند صندلی دانشگاه‌های دولتی در این قبیل رشته‌ها به اندازه نیاز جامعه نیست، گفت: صندلی خالی هم داریم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت،تاریخ انتشار:7تیر1398،کدخبر:429314،www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین