پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۹
«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پنجشنبه برای دیدن هشتاد و هشتمین شهرآورد پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمد.سفیر کشورهای برزیل و سوئیس، مارکار آقاجانیان و دآکروز دستیاران «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی، ابراهیم شکوری ستار همدانی، امید روانخواه، محمدنصرتی و محسن خلیلی بازیکنان اسبق دو تیم استقلال و پرسپولیس و همچنین «محمود خوردبین» قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز از تماشاگران ویژه این مسابقه در ورزشگاه هستند.

شعار سال«حمید رضا گرشاسبی» مدیرعامل پرسپولیس و «امیرحسین فتحی» سرپرست باشگاه استقلال نیز به استقبال جهرمی آمدند و او در جمع خبرنگاران ابراز امیداواری کرد که بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشد.

سفیر کشورهای برزیل و سوئیس، مارکار آقاجانیان و دآکروز دستیاران «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی، ابراهیم شکوری ستار همدانی، امید روانخواه، محمدنصرتی و محسن خلیلی بازیکنان اسبق دو تیم استقلال و پرسپولیس و همچنین «محمود خوردبین» قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز از تماشاگران ویژه این مسابقه در ورزشگاه هستند.

به مناسبت 7 مهر ماه که روز آتش نشان نامگذاری شده، تعدادی از موتور‌سواران آتش‌نشان در ورزشگاه رژه رفتند.

پیش از آغاز بازی پرچم های بزرگی توسط هواداران به اهتزار درآمد و برنامه های ویژه ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) نیز برگزار شد.

همچنین تماشاگران استقلال و پرسپولیس قبل از شروع بازی یاد و خاطره «ناصر حجازی»، «منصورپور حیدری»، «هادی نوروزی» و «مهرداد اولادی» را گرامی داشتند.

در فهرست 18 نفره تیم استقلال نام «خسرو حیدری» و «جابر انصاری» دیده نمی شود.

تعدادی بلیت VIP بدون هولوگرام توسط مأموران یگان ویژه از هواداران گرفته شده است.

حدود 70 هزار هوادار دو تیم از نزدیک بازی تیم های محبوب خود را در ورزشگاه تماشا می کنند.

به رغم اینکه ظرفیت ورزشگاه کامل نشده، اما تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه موفق به تهیه بلیت نشدند و از ورود آنها نیز به داخل مجموعه ممانعت به عمل آمد تا همراه با ناراحتی به خانه های خود بازگردند.

این دیدار از ساعت 18 و 30 دقیقه در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور آغاز شده و در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران تاریخ انتشار 5 مهر 97، کدمطلب: 633413، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین