پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۱۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱
محمد نصرتی با اشاره به دربی هشتاد و هشتم و تساوی بدون گل سرخابی‌ها اظهار کرد: روز گذشته بازی بی‌کیفیتی را از دو تیم شاهد بودیم و شاگردان شفر و برانکو ایوانکوویچ اصلاً میل به کار هجومی نداشتند و نمی‌خواستند بی‌مهابا حمله کنند، پشیمانم که چرا برای تماشای بازی به ورزشگاه رفتم.

شعارسال: مدافع اسبق پرسپولیس با بیان اینکه روز گذشته دربی بی‌کیفیتی را از سرخابی‌ها شاهد بودیم، گفت: پشیمانم که چرا به ورزشگاه رفتم.

محمد نصرتی  با اشاره به دربی هشتاد و هشتم و تساوی بدون گل سرخابی‌ها اظهار کرد: روز گذشته بازی بی‌کیفیتی را از دو تیم شاهد بودیم و شاگردان شفر و برانکو ایوانکوویچ اصلاً میل به کار هجومی نداشتند و نمی‌خواستند بی‌مهابا حمله کنند، پشیمانم که چرا برای تماشای بازی به ورزشگاه رفتم.

وی اضافه کرد: این تساوی برای پرسپولیس بسیار خوب بود، چراکه این تیم هفته آینده باید در قطر به مصاف السد برود و سلامتی بازیکنانش از هر نظر برای برانکو مهم بود، به خصوص که قرمزهای پایتخت از نقل و انتقالات محروم بودند.

مدافع اسبق پرسپولیس عنوان کرد: استقلال در این بازی انتظارات را برآورده نکرد و در حالی که از آسیا هم حذف شده بود هواداران انتظار داشتند تیم‌شان در این بازی با پیروزی زمین را ترک کند، اما این تیم هم محتاطانه بازی کرد.

نصرتی بیان کرد: نتیجه این دیدار بیشتر به سود پرسپولیس بود تا استقلال، به طوری که بازیکنان این تیم ریسک نمی‌کردند و مدافعان نیز نهایت دقت را در دفاع داشتند.

وی در خصوص بازی پرسپولیس با السد قطر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: در صورتی که پرسپولیس بتواند در زمین حریف حداقل یک امتیار بگیرد قطعاً تا فینال بالا خواهد رفت و در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی می‌تواند حریف را زمین‌گیر کند.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط فعلی استقلال و افت این تیم متذکر شد: استقلال فصل گذشته شرایط خوبی داشت، اما این تیم به راحتی تیام و ابراهیمی را که مهره‌های کلیدی بودند را از دست داد؛ معتقدم این تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

نصرتی در بخش پایانی صحبت‌های خود اوضاع تراکتورسازی تبریز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: زنوزی با خرید امتیاز تیم، تماشاگران تبریزی را با استادیوم آشتی داد و بازیکنان بسیار خوبی هم جذب کرد، اما این تیم برای نتیجه‌گیری نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفت: باید هرچه سریع‌تر سرمربی این تیم مشخص شود تا این مربی بتواند تاکتیک خود را در ادامه فصل در تیم مشخص کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 6 مهر 97، کدمطلب: 313982،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
اره واقعا بی کیفیت بود و اصلا ارزش دیدن و نداش چه برسه ورزشگاه م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
ا.ف75
واقعا حیف چشم که برای این بازی کذاشتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
اوه اوه چه حرصی خوردن اونایی که ورزشگاه رفتن
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین