پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۷۶۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه پرسپولیس درخواستی برای تغییر زمان بازی با استقلال نداده است، گفت: این دربیِ هشتاد و هشتم است و سکوها ۹۰ به ۱۰ درصد برای استقلالی‌ها است.
شعارسال: سعید فتاحی درباره شایعاتی که در خصوص تغییر زمان دربی مطرح شده است، گفت: برنامه سازمان لیگ تنها در صورتی که از سوی یکی از باشگاه ها درخواستی بیاید و یا پای بازی های تیم ملی وسط باشد، تغییر می کند. برای این دربی هم درخواستی برای تغییر تاریخ مسابقه از پرسپولیس نیامده است.

وی افزود: پیش بینی می کردیم تیم های ما در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت. برای همین دربی را پنجشنبه گذاشتیم. همیشه سعی می کنیم دربی ها را جمعه بگذاریم ولی چون می دانستیم تیم های ما در آسیا بازی دارند، ما بازی استقلال و پرسپولیس را روز پنجشنبه انداختیم. امکان تغییر زمان بازی را هم نداریم. از قبل به چهار تیم نماینده ایران در آسیا بخصوص استقلال و پرسپولیس اعلام کرده بودیم امسال چون تقویم ما فشرده است، پیش بینی لازم را داشته باشند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که آیا درخواست کتبی از پرسپولیس برای تغییر تاریخ بازی آمده است؟ تصریح کرد: خیر. برای تغییر زمان بازی باید درخواست از سوی یکی از دو تیم و یا یک مورد قانونی مثل بازی های تیم ملی باشد. پرسپولیس اگر هم درخواست بدهد امکان تغییر بازی نیست.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا با احتساب دربی سوپرجام که رای آن به سود پرسپولیس تمام شده ولی هنوز تکلیفش معلوم نیست، دیدار پیش روی استقلال و پرسپولیس دربی هشتاد و هشتم محسوب می شود؟ تاکید کرد: بله، پرونده سوپر جام بسته شده است و این دربی، دربی هشتاد و هشتم است.

وی همچنین با بیان اینکه قانون ۹۰ به ۱۰ درصد سکوها از این دربی اجرایی می شود و کمک هواداران را می طلبد، گفت: چون بلیت فروشی اینترنتی است ۱۰ درصد سکوها به پرسپولیس و ۹۰ درصد به استقلال می رسد. خواهش می کنیم هواداران رعایت کنند. همه جای دنیا این مسئله هست. تا جایی که امکان داشته باشد سعی می کنیم این اتفاق بیفتد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین از برخورد جدی با اتفاقات بازی صنعت نفت آبادان و پیکان خبر داد و اظهار کرد: یکی از سنگ ها به چشم کمک داور برخورد کرد و او هم زمین را ترک کرد. امکان برگزاری بازی نبود و برای همین مسابقه نیمه تمام ماند. گزارش این اتفاق برای تصمیمات مقتضی به کمیته انضباطی ارسال می شود. حتما و حتما با این موارد برخورد جدی می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 4408330 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
امیدوارم کمیته انضباطی به درستی با بی نظمی های موجود هم برخورد کنه .
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
ابهامات دربیو رفع کردن انشاالله به ابهامات اقتصادی کشور هم یکم رسیدگی کنن

م ق ۷۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
همیشه سر این بازی دعوا و حواشی زیاده:/ تا بخواد شروع بشه و تموم شه غوغا به ژا میشه م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
این همه برای فوتبال خرج میشه این همه میگن بازی جوانمردانه باشه همیشه شاهد همچین اتفاقایی هستیم م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
این همه برای فوتبال برنامه میریزین و براش هزینه میکنین برای اوضاع دیگه کشور هم وقت بزارن خیلی خوب میشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین