پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۴۴۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
محرومیت نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسد همچنان به کابوس این باشگاه تبدیل شده باشد و آنها با مشکل بزرگی در ادامه مواجه خواهند بود.
شعارسال: با اتمام نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر، محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات هم به اتمام می رسد. محرومیتی که از زمستان فصل قبل شروع شد و بعد از بازماندن تیم بزرگسالان از دو پنجره، دوباره مجددا باز می شود و سرخپوشان می توانند خریدهای خود را انجام دهند.

اما در این بین شاید یکی از نکاتی که خیلی مغفول ماند و از نظرها پنهان ماند محرومیتی بود که متوجه تیم های پایه پرسپولیس هم شد. همانطور که می دانید حکم محرومیت فیفا، شامل حال مجموعه پرسپولیس در تمام رده ها می شود و فقط مختص تیم بزرگسالان نیست. بدین ترتیب تیمهای نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدهای پرسپولیس هم امکان فعل و انفعال نقل و انتقالاتی را نداشتند.

با این حال فرق بزرگی بین تیم های پایه و تیم بزرگسالان است. تیم برانکو دو پنجره زمستانی فصل قبل و تابستانی این فصل را از دست داد اما تیم های پایه به دلیل کوتاه تر بودن بازه زمانی مسابقاتشان، 4 پنجره را از دست دادند. حدود یک ماه و نیم دیگر پنجره نقل و انتقالاتی بعدی تیم های پایه آغاز می شود اما پرسپولیس بازهم امکان خرید بازیکن ندارد. بدون شک در این مدت آکادمی سرخپوشان می توانست نیروهای جدید جذب کند تا در آینده به کار باشگاه بیاید اما این اتفاق نیفتاد و خیلی ها هم حواس‌شان به این معضل که در بلند مدت خودنمایی می کند نبود.

تیم رده پایه پرسپولیس هم اکنون در بیشتر رده های خود با مشکل مواجه است و با کمبود بازیکن روبرو شده است. اتفاقی که با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات بعدی با توجه به بازه زمانی آن که پیش از زمستان (اتمام رای فیفا علیه پرسپولیس) است، آنها بار دیگر قادر به جذب بازیکن نخواهند بود و باید محرومیت را بچشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1397 ، کدخبر: 649497 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
پرسپولیس مستونه چند سال با همین بازیکناش بره جلو ..
:-)
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
مث اینکه دوستان دیدن استقلال هم داره روز به روز وضعیتش داغون میشه حیفه یه سوزن به پیروزی هم نزنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
اقایی که میای به پرسپولیس تیکه میندازی! بدون که با همین بازیکن ها بازم قهرمان میشیم!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
ای بابا عجب شیر تو شیری شده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
ا.ف75
خداییش بعد از اینکه به یکی از تیم های پایتخت بیش از حد فشار میاد برای خاموش کردن جو رسانه ای اون یکی رو هم زخم میزنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
ای بابا عجب داستانی شده این نقل و انتقالات هم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
ا.ف75
این دو تیم تهرانی داره چه بلاهایی سرشون میاد واقعا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین