پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳
حمیدرضا عارف پسر محمدرضا عارف به عنوان مسئول کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک انتخاب شده است اما این انتخاب از همین الان با هجمه‌هایی همراه بوده و انتقاداتی نسبت به اینکه پسر یک مسوول در کمیته ملی المپیک سمت گرفته، مطرح شده است.

شعارسال: حمیدرضا عارف می گوید از ورزش شناخت داشته و می تواند در کمیته ملی المپیک موثر واقع شود.

 پسر ارشد محمدرضا عارف به عنوان مشاور رئیس و مسئول کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک منصوب شده است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا عارف پسر محمدرضا عارف به عنوان مسئول کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک انتخاب شده است اما این انتخاب از همین الان با هجمه‌هایی همراه بوده و انتقاداتی نسبت به اینکه پسر یک مسوول در کمیته ملی المپیک سمت گرفته، مطرح شده است.

حمیدرضا عارف با تایید خبر انتخابش به عنوان مسئول کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک گفت:

من دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل هستم و در حوزه روابط بین‌الملل هم مشاور رییس کمیته ملی المپیک هستم. اکنون هم می‌خواهم در کمیسیون صلح و ورزش کمک کرده و از تخصصم به نفع ورزش بهره بگیرم.

او ادامه داد:

من آدم غیر ورزشی نیستم و از ورزش شناخت دارم. از ۵ سالگی ورزش را حرفه‌ای دنبال کرده‌ام. عضو تیم شنا و بسکتبال دانشگاه شریف بوده‌ام و این طور نیست که با فضای ورزش ناآشنا باشم.

عارف درباره‌ی انتقاد از اینکه یک "آقازاده در کمیته ملی المپیک پست گرفته است"، تصریح کرد:

مهم کارکرد افراد است. وقتی یک نفر تخصصی دارد و می‌تواند موثر واقع شود، چرا نباید از این تخصص استفاده کند؟ آقازاده بودن به این معنی نیست که خودش تخصصی ندارد. وقتی کسی توانمندی دارد و می‌تواند از توانمندی‌اش استفاده کند حتما باید برای مملکت و سربلندی آن این کار را بکند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری طرفداری ، تاریخ انتشار10 مهر 1397 ، کدخبر: 1110403،www.tarafdari.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کوشینا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
چه اعتماد به نفسی . چه کبری چه خودخواهی حودشون به خودشون میگن من اقازاده هستم .تو رو خدا شما در کنار پدر محترمتون بایستید کافیه . خدمت به کشور رو کنار بزارین . بگذارید مردم ارامش داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین