پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از صدور بیش از 17 هزار برگ بارنامه از ابتدای مهرماه از مبدأ این استان خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و 100 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان توزیع ‌شد.
شعارسال:مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از صدور بیش از 17 هزار برگ بارنامه از ابتدای مهرماه از مبدأ این استان خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و 100 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان توزیع ‌شد.

احسان منصورکیایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: با توجه به اختلالات به وجود آمده در چرخه حمل و نقل از ابتدای مهرماه در کشور، صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با وجود تمام مشکلات موجود، به فعالیت خود در این عرصه ادامه دادند و بیش از 218 هزار و 251 تن کالا را از مبدأ شهرستان‌های استان جابه‌جا کرده‌اند.

وی در خصوص پیگیری رفع مشکلات رانندگان افزود: تاکنون بیش از یک‌هزار و 100 حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان توزیع ‌شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌شده و اختصاص سهمیه‌های جدید به استان بتوانیم بخشی از مشکلات رانندگان را در تأمین لاستیک و لوازم یدکی برطرف کنیم.

بر اساس این گزارش؛ بیش از چهار هزار و 700 نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان فعالیت دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مرآت، تاریخ انتشار18مهر 97، کدخبر: ، www.meraatnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین