پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
رئیس‌جمهور به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حکمی داریوش اسماعیلی را برای سه سال به عنوان رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب کرد.

شعارسال: رئیس‌جمهور به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حکمی داریوش اسماعیلی را برای سه سال به عنوان رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حکمی داریوش اسماعیلی را برای سه سال به عنوان رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب کرد.

در این حکم آمده است: در اجرای ماده (۲۳) قانون نظام مهندسی معدن مصوب ۲۵ بهمن ۱۳۷۹ مجلس شورای اسلامی نظر به تخصص و تجربیات ارزنده جناب عالی و بنا به معرفی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار19 مهر 97، کدمطلب: 317382،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین