پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۴
با صدور حکمی از سوی تولیت آستان قدس، «مهدی نژاد نوری» جایگزین «طهرانچی» در معاونت علمی آستان قدس شد.
شعارسال: معاونت علمی آستان قدس رضوی از زمان تولیت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی راه اندازی شد و محمد مهدی طهرانچی در حدود ۲ سال مسئولیت این معاونت را بر عهده داشت.

با سرپرستی وی در دانشگاه آزاد، اکنون محمد مهدی نژاد نوری که پیش از این معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم بود، با حکم رئیسی، مسئولیت این بخش را عهده دار شده است.

علم، فناوری و سلامت از اولویتهای معاونت علمی آستان قدس به شمار می آید و حوزه‌های علمی همچون دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و بنیاد پژوهش‌های اسلامی و در حوزه سلامت موسسه دارویی و درمانی دارالشفا امام رضا(ع) و بیمارستان رضوی زیر مجموعه این معاونت قرار دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 26 مهر 1397 ، کدخبر: 4433875 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
اگرآقای مهدی نژاد ازمسیر رانت و تکبر وغرور, به این سمت نرسیده باشد چیز مبارکی برای شخص خودش میباشد ولی متأسفانه که ایشان دل عده ای ازجوانان زحمت کشیده تحصیلکرده که بدون رانت درس خوانده را بدرد آورده و حتی آنهارا ازمسیررشد و خدمت گذاری خالصانه طرد نموده آیا امام رضا(ع) راضی به ایشون و همفکرانش میباشد که درچرخهای مختلف کشوری با رانت و پارتی و سوءاستفاده لانه گزیدتد!! آقای رییسی اگه ازایشون بپرسید جواب ایشون فرافکنی و دل شکستن هسنش و مساعدتی جز به رانت خواران نبوده. آقای رییسی لطفا اصلا بفکرکاندیدای ریاست جمهوری سال1400نباش که قطعا به صلاحت نیست و آخرت خودراخراب نکن چراکه همین امثال آقای مهدی نژاد که تهمت های زیادی به بعضی از جوانان مستقل هوشمند زدند وبا آبروی آنهابازی کرده و با تکبر و غرور به مسئولیت ها رسیده نه ازمسیردرست درکنارشماآمد تا درصورت ریاست جمهموری فقط به وزیری علوم یا دفاع برسه زهی خیال باطل که بی صبرانه بدنبال پست و مقام پست هستند نه خدمت خالصانه ....انتقاد زیاداست اما کوگوش شنوا که شما و دورو بریهایت را به امام رضا(ع) میسپارم....آقای مهدی نژاد و همفکران جنابعالی اینقدر اسب سرکش نفس و تکبر را نتاز که دیر یا زود به روز قیامت خواهی رسید...دوره تکبر و ازرده خارج کردن دوره رضاخانی مازندرانی بپایان رسیده که خون پاک شهدا نظاره گر ماهستند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین