پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
رییس جمهوری در حکمی غلامحسین رحیمی شعرباف را برای یک دوره چهار ساله به عنوان "دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری" منصوب کرد.

شعار سال : در متن حکم رییس جمهوری خطاب به غلامحسین رحیمی شعرباف آمده است: در اجرای ماده(۹) آیین نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مصوب سوم اردیبهشت ۱۳۸۵ آن شورا و بنا به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان "دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری" منصوب می شوید.

رییس جمهوری یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری سایر اعضای محترم، ضمن بهره مندی از آراء صاحبنظران و متخصصان ذیربط، زمینه های ارتقاء کیفیت سیاستگذاری در زمینه های مختلف علوم، تحقیقات و فناوری را فراهم آورید.

روحانی افزود: توفیق شما را در تحقق اهداف آن شورا با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 16 مرداد 99 ، کد خبر : 83899071 ، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین