پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
درحالی‌که طبق شنیده‌ها، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی قرار است بعد از تعطیلات نوروزی تولیت آستان قدس را تحویل دهد و بر صندلی ریاست قوه قضائیه بنشیند، هر روز گمانه جدیدی درباره جانشین او مطرح می‌شود.

شعارسال:دیروز حسن غفوری‌فرد، نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، نام اکبر ناطق‌نوری را هم به گزینه‌های قبلی اضافه کرده است. او گفته که تولیت آستان قدس جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود، زیرا هم رهبری شناخت خوبی از ایشان دارند و هم اینکه آقای ناطق تجربه خوبی در وزارت کشور و جهاد سازندگی دارند. اگرچه بعید به نظر می‌رسد که ناطق‌نوری این سمت را قبول کند.


یکی از چهره‌هایی که به‌عنوان جانشین رئیسی مطرح شده، علم‌الهدی است. علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان رضوی است. در میان گزینه‌های مطرح‌شده، امام‌جمعه فعلی مشهد بابت سخنرانی‌ها و اظهارنظرهایش از همه معروف‌تر است.
از سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، یکی از ائمه جمعه تهران، هم به‌عنوان گزینه دیگر تولیت آستان قدس یاد می‌شود.


از آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، هم به‌عنوان گزینه دیگری نام برده می‌شود.


حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی‌گلپایگانی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه، مشهور به سیدمحمد سعیدی که هم‌زمان نماینده، ولی فقیه در استان قم و امام‌جمعه شهر قم است، از دیگر گزینه‌هایی است که نامش مطرح شده است. او کاندیدای انتخابات سال
۱۳۹۴ مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان رضوی بود که از راهیابی به این مجلس بازماند. سعیدی از سال ۸۹ به سمت تولیت آستان حضرت معصومه منصوب شده است. این حکم در سال ۹۵ به مدت پنج سال دیگر تمدید شد.


یکی از افرادی که نام‌شان برای تولیت آستان قدس مطرح شده، علی محمدی‌سیرت، رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه است که به‌تازگی جای خود را به حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی، داده است و خودش به سمت مشاور عالی نماینده، ولی فقیه در سپاه منصوب شده است.


آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان، هم گزینه دیگری است که نامش مطرح شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت رویداد 24 ، تاریخ انتشار9اسفند 97 ،کدخبر: 166987 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
چرا حالا همه از مشهد خیلی چهره های بهتر و شناخته تر برای این امر مهم میتوان پیدا کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین