پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: امیدواریم در این رویداد بار دیگر شایستگی‌های علمی پژوهشگران کشورمان به منصه ظهور برسد و پرچم پر افتخار میهن اسلامی را بر قله‌های پیشرفت علمی و توسعه فناوری به اهتزاز در آوریم.

شعارسال: امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی در راستای برگزاری سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: این رویداد، رویدادی علمی و فناورانه است که با یاری اندیشمندان و صاحب‌نظران علوم سلولی و پزشکی بازساختی نقطه عطفی در تحولات مبتنی بر فناوری‌های نوین در کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی فرصت مغتنمی برای مدیران و تصمیم سازان بخش سلامت کشور، اساتید، پژوهشگران حوزه‌های علوم پزشکی، علوم پایه و فنی و مهندسی، صاحبان صنایع و سرمایه حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، کارآفرینان و تولیدکنندگان و سایر فعالان این حوزه است تا با حضور مؤثر و ارائه ایده‌های علمی و مبتنی بر فناوری، راه را برای شکل‌گیری دانشگاه‌های نسل سوم هموار سازند. همچنین از این طریق می‌توانند در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی بیفزایند.

حمیدیه توضیح داد: در حالی دستاوردهای علمی ده سال اخیر در حوزه پزشکی بازساختی و فناوری سلولی را در سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به جشن می‌نشینیم که افق روشنی فراروی حرکت شتابناک علمی کشور شاهدیم. معتقدیم این حرکت روبه‌جلو، مرزهای دانش را در آینده‌ای نزدیک درمی‌نوردد، بارقه‌های امید را برای درمان بیماری‌های صعب‌العلاج در دل مبتلایان روشن خواهد کرد و ابعاد جدیدی از دستاوردهای علمی را در حوزه پزشکی ایجاد می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت فعال و مؤثر همه کسانی‌که دغدغه توسعه علم و فناوری و پیشرفت و تعالی میهن عزیزمان را دارند، در این جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی، بار دیگر شایستگی‌های علمی پژوهشگران کشورمان به منصه ظهور برسد و پرچم پر افتخار میهن اسلامی را بر قله‌های پیشرفت علمی و توسعه فناوری به اهتزاز درآوریم.

دبیرکل سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی خاطرنشان شد: دانش راهبردی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که توسط پژوهشگران و دانشجویان پرتلاش و غیرتمند ایرانی به‌دست آمده است، مسیری روشن را برای دستیابی به قله‌های علم و فناوری در سطح بین‌المللی فراهم آورده است و می‌تواند جایگاه علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور را به تعالی برساند.

وی گفت: ایمان داریم که با درایت و پشتکار همه دلسوزان، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان این عرصه علمی، در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد تحولی جدی در فضای علمی و تحقیقاتی کشور خواهیم بود و ثمره این تلاش‌ها، ایجاد فضای کار و تلاش برای محققین جوان و پر شور، توسعه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و تحقق ایده‌های سازنده در راستای شکل‌گیری دانشگاه‌های نسل سوم است که دستیابی به این اهداف متعالی در نهایت به تحول سازنده و مؤثر در حوزه سلامت منجر خواهد شد.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی در آخر حضور فرهیختگان این عرصه را در سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گرامی داشت و توفیق روزافزون و بهروزی و موفقیت برای این افراد خواستار شد.

سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، 3 لغایت 10 آذرماه 1397، توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار: 17مهر1397 ، کدخبر: 38352: www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین