پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۷
پورمحمدی ظهر روز گذشته در نشستی با حضور بانوان هنرمند عرصه سینما و تلویزیون به دغدغه ها و انتظارات صنفی آنها گوش داد و بر حمایت از هنرمندان کشور تاکید کرد.

شعارسال: معاون سیما در دیدار بانوان هنرمند از راه اندازی خانه هنرمندان در تلویزیون خبر داد.

در این جلسه بازیگران خانم با تشریح كمبودها و مشكلات موجود در حوزه تولید فیلم و سریال، خواستار پیگیری این مسائل توسط معاون سیما شدند.

پورمحمدی نیز با ابراز خرسندی از این ملاقات به تشریح مشكلات متعدد سازمان در زمینه تولید فیلم و سریال پرداخت و گفت: در شرایط كنونی نه تنها سازمان بلكه تمام كشور با كمبود بودجه و ركود دست به گریبان است و همین مساله باعث شده 20 مجموعه در حال تولید ما به 4 مجموعه تقلیل پیدا كند.

وی تاكید كرد: با بی اخلاقی و بی مسئولیتی هر فرد در هر سمت، برخورد خواهد شد و دغدغه های شما قابل بررسی است.

پورمحمدی خود را ملزم به حمایت از بانوان هنرمند دانسته و گفت: همواره تلاش كرده ام در هر مسئولیت و هر زمان از هنرمندان فهیم كشور حمایت كنم و امروز به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده از شغل را در مجموعه سیما نمی دهم.

وی از تشكیل خانه هنرمندان سیما خبر داد و گفت: تقریبا شش ماه پیش ریاست سازمان جناب آقای دكتر سرافراز خواستار تشكیل خانه هنرمندان شد و تاكید كرد كه این كار در اولویت كاری معاونت قرار گیرد.

معاون سیما همچنین اصلاح قراردادهای تولید را از دیگر برنامه های این معاونت خواند و افزود: برخی از این قراردادها آفت تولید در سازمان شده اند و از مركز نمایش سیما خواسته شده تا قراردادهای جدید در اختیار هنرمندان قرار دهد و حكمیت در اختلافات به عهده سیما باشد.

پیگیری بیمه و سنوات هنرمندان از دیگر موضوعاتی بود كه بانوان در این جلسه مطرح كردند و معاون سیما در پاسخ تاكید كرد با راه اندازی خانه هنرمندان سیما این دغدغه های صنفی برطرف خواهد شد.

گفتنی است رحمان سیفی آزاد مدیر مركز نمایش سیما نیز در سخنانی به كمبودهای بودجه ای سازمان اشاره كرد و گفت: به دلیل محدودیت در زمینه جذب اسپانسر و حمایت های مالی پروژه های نمایش تولیدات ما تا حد زیادی كاهش داشته و این موضوع بر كم كاری بازیگران و تعطیلی تولید تله تئاترها و برنامه های نمایشی تاثیرگذار بوده است.

وی كم كار شدن هنرمندان در عرصه های گوناگون را به دلیل ركود در كشور، امری طبیعی توصیف كرد و كم كاری بازیگران را از این امر مستثنی ندانست.

سیفی آزاد رسانه ای شدن نامه بانوان هنرمند را دور از دوراندیشی دانست و آن را توهین به اهالی رسانه خواند.

وی تاكید كرد: هم اكنون بسیاری از رسانه های معاند سیاه نمایی صداوسیما را در برنامه كاری خود دارند و فرصت مناسبی به دست آورده اند؛ در حالی كه فضای حاكم بر رسانه ملی این چنین نیست و این ظلم به همكاران ماست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 14 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 168717 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین