پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۲۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه محسن هاشمی رفسنجانی نه‌تنها بهترین رئیس شورای شهر تهران است، بلکه بهترین رئیس شورای کشور است، گفت: شورای شهر تهران به‌دنبال حفظ وی در شوراست.

شعارسال: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه محسن هاشمی رفسنجانی نه‌تنها بهترین رئیس شورای شهر تهران است، بلکه بهترین رئیس شورای کشور است، گفت: شورای شهر تهران به‌دنبال حفظ وی در شوراست.

زهرا نژادبهرام با اشاره به اینکه در جلسه امروز صبح شورای شهر تهران اشاره‌ای به انتخاب شهردار جدید تهران نشد، اظهار کرد: این جلسه مربوط به لایحه برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری تهران بود که اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را درباره آن مطرح کردند.

وی تصریح کرد: در این جلسه سکینه اشرفی معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران نیز حضور داشت و در خصوص لایحه اشاره‌شده، توضیحاتی را مطرح کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فرایند انتخاب شهردار جدید تهران فردا با حضور افشانی برگزار می‌شود، گفت: البته شهردار تهران هم‌اکنون در کربلا به‌سر می‌برد و در صورتی که عصر امروز به کشور بازگردد، در جلسه فردا حاضر خواهد شد.

نژادبهرام گفت: تلاش می‌شود شهردار جدید تهران قبل از رفتن افشانی از شهرداری تهران و تا 24 آبان ماه مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا محسن هاشمی رفسنجانی هم از گزینه‌های شهرداری تهران است یا خیر، بیان کرد: آقای هاشمی بهترین رئیس شورا نه‌تنها برای تهران بلکه برای کشور است و شورا می‌خواهد وی را حفظ کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران همچنین گفت: معاونان شهردار فعلی تهران نیز از گزینه‌هایی هستند که شورا برای سمت شهردار تهران در نظر گرفته است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار 5آبان 97، کدمطلب:1862731 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
منافع چه کسی یا کسانی با این کار تامین می شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین