پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر افراد مختلفی در داخل و خارج شهرداری تهران به عنوان گزینه‌های شهرداری مطرح هستند، اظهار کرد: گزینه‌های پیشنهادی من آقایان حناچی، آخوندی، جهانگرد و اوسط هاشمی هستند.

شعارسال: زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر افراد مختلفی در داخل و خارج شهرداری تهران به عنوان گزینه‌های شهرداری مطرح هستند، اظهار کرد: گزینه‌های پیشنهادی من آقایان حناچی، آخوندی، جهانگرد و اوسط هاشمی هستند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه به دنبال فردی هستیم که هم اجماع شورا را داشته باشد و هم بتواند با تجربه‌ای که دارد شهر تهران را به خوبی اداره کند، گفت: در این صورت شهردار آینده می‌تواند بر چالش‌ها غلبه کند.

وی در ادامه تعامل شهردار آینده با دولت را بسیار مهم برشمرد و افزود: در هر مقطعی که شهردار با دولت تعامل داشته، کارها بهتر جلو رفته و توانسته مسائل بین شهر و دولت را حل کند.

صدراعظم نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آخوندی با توجه به اختلاف و جدایی‌اش از دولت، می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای شهرداری باشد؟، گفت: جدا شدن آخوندی از دولت با هماهنگی رئیس جمهور بوده و طبیعی است که در حین کار بر روی بعضی از موضوعات اختلاف پیدا می‌شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: به نظر می‌آید که آخوندی با توجه به حیطه کاری‌اش، عملکرد خوبی به جا گذاشت، اما در حوزه بافت فرسوده با رئیس جمهور اختلافاتی داشت که شاید این موضوع دلیل جدایی او از دولت شده است.

صدراعظم نوری گفت: به نظر من آخوندی می‌تواند یک گزینه مناسب برای شهرداری تهران باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 7آبان 1397 ، کدخبر: 6714894،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
امیدواریم یه دوره فقط یه دوره یه کاردان بیاد بشینه رو مسند شهردار


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین