پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در استیضاح اخیر آخوندی که منجر به رأی‌آوری مجددش شد، لابی‌گری‌های قدرتمندی از وی دیدیم؛ او قطعا برای شهرداری تهران هم چنین وعده‌هایی داده است.عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اصلا بعید نیست که اعضای شورای شهر تهران فردی همسو با خودشان را برای شهرداری تهران انتخاب کنند چرا که آنان تنها به دنبال این هستند که با هم حزبی‌های خود دور یک میز و سر یک سفره بنشینند تا منافعشان تامین شود.

شعار سال: محمد جواد ابطحی درباره مطرح شدن نام عباس آخوندی برای تصدی کرسی شهرداری تهران، اظهار داشت: آخوندی قطعا توانایی اداره کلانشهر تهران را ندارد چرا که در وزارت راه و شهرسازی هم نشان داد دچار خستگی مفرط شده و انگیزه کافی برای فعالیت ندارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران هم اوضاع مناسبی ندارد، ادامه داد: اغلب اعضای شورای شهر تهران نشان داده‌اند که بیشتر از کار، دنبال روزمرگی هستند و تنها بر اساس منافع جناحی و سیاسی گرد هم آمده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اصلا بعید نیست که اعضای شورای شهر تهران فردی همسو با خودشان را برای شهرداری تهران انتخاب کنند چرا که آنان تنها به دنبال این هستند که با هم حزبی‌های خود دور یک میز و سر یک سفره بنشینند تا منافعشان تامین شود.

ابطحی با اشاره به اینکه سابقه لابی‌گری آخوندی نشان می‌دهد که به خوبی خواسته‌های دوستانش را تامین و آنان را راضی می‌کند، متذکر شد: در استیضاح اخیر آخوندی که منجر به رأی‌آوری مجددش شد، لابی‌گری‌های قدرتمندی از وی دیدیم که توانست با وعده وعید به برخی از نمایندگان نظر آنان را جلب کند و قطعا برای شهرداری تهران هم چنین وعده‌هایی داده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فرد منصفی نمی‌تواند قائل به توانمندی آخوندی باشد، تصریح کرد: تهران مدیری جهادی می‌خواهد که روز و شب نشناسد و دنبال حل مشکلات این کلانشهر باشد که آخوندی چنین روحیه‌ای ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 10آبان 97، کدمطلب: 4446147، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
ا.ف75
واقعا این بشر کم نمیاره؟ تو هر زمینه ای ورود کرده باخت محض داشته بازم داره لابی گری میکنه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین