پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در نامه ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اسامی 12 نامزد غیر بازنشسته برای شهرداری تهران را اعلام کرد.
شعار سال: جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در نامه ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اسامی 12 نامزد غیر بازنشسته برای شهرداری تهران را اعلام کرد.

در نامه انصاری به هاشمی آمده است: بازگشت به نامه شماره 23057/160 روز هفتم آبان ماه جاری درخصوص «اعلام اسامی 28 نفر از نامزد مورد نظر برای تصدی سمت شهردار تهران»، با توجه به اعلام شفاهی مبنی بر حذف 16 نفر از افراد اعلامی، نتیجه بررسی در مورد وضعیت اشتغال 12 نفر اسامی باقی مانده ذیل بدین شرح اعلام می شود:

ردیف های 2 و 8 فاقد سابقه در بانک اطلاعاتی این سازمان هستند و بقیه افراد، شاغل در دستگاه های اجرایی بوده و سنوات باقی مانده خدمت آنان (تا بازنشستگی) بیشتر از سه سال است.

1- معصومه ابتکار
2- غلامرضا انصاری
3- پیروز حناچی
4- مصطفی سلیمی
5- محسن پورسید آقایی
6- نصرالله جهانگرد
7- مناف هاشمی
8- ایرج معظمی
9- عباس آخوندی
10- سمیع الله حسینی مکارم
11- علی اوسط هاشمی
12- علی ربیعی

با تصویب «قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» در مجلس شورای اسلامی و تایید در شورای نگهبان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی 24 شهریور ماه در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری قانون اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان را برای اجرا ابلاغ کرد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری نیز در تاریخ 27 شهریورماه، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به «سازمان اداری و استخدامی کشور» ابلاغ کرد.

حال اگر شهرداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مستثنی نشوند، محمدعلی افشانی شهردار کنونی تهران که ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری (۱۳۹۷) و پس از استعفای محمدعلی نجفی به این سمت انتخاب شده بود هم باید ساختمان بهشت را ترک کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 11 آبان 1397، کدخبر: 83086503 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
م.م77
جالب تر این که خود محسن هاشمی هم کاندید شده
یعنی قشنگ قانون بقای مدیران صدق میکنه در جمهوری اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین