پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
از شما می‌خواهم با هرکدام از مقامات، مسئولان و وزرا که خواستید گفت‌وگو کنید، این سه سؤال را از او بپرسید: ١- بچه‌های شما در آمریکا ، انگلیس و فرانسه هستند یا نیستند؟ ٢- آیا از فرزندان شما شهید یا جانباز هستند یا نه؟ ٣- روزی که وزیر شدی کجای تهران خانه داشتی و الان کجا خانه داری؟

شعار سال: از شما می‌خواهم با هرکدام از مقامات، مسئولان و وزرا که خواستید گفت‌وگو کنید، این سه سؤال را از او بپرسید:

١- بچه‌های شما در آمریکا ، انگلیس و فرانسه هستند یا نیستند؟

٢- آیا از فرزندان شما شهید یا جانباز هستند یا نه؟

٣- روزی که وزیر شدی کجای تهران خانه داشتی و الان کجا خانه داری؟

اگر این سه سؤال را جواب بدهند، خیلی از مشکلات ما حل می‌شود.

روحشان شاد مدافعین حرم و در رأس آنها شهید محسن حججی، همه هم با انبیا و اولیا محشور شوند، ولی می‌خواهم این سؤال را بپرسم؛ آنها بروند شهید شوند، بچه‌های برخی مسئولان در این مملکت رانت‌ها و پول‌ها را بگیرند؟ کدام مسئول پسر ندارد؟ پسر کدام مسئول رفت و مدافع حرم شد؟ فقط باید امثال حججی‌ها بروند؟

جامعه‌ای این را قبول می‌کند که ببیند فلان مسئول هم پسرش خط اول جبهه است، نه ببیند پسرش در خط اول رانت است. ضمن اینکه همه ما وطن، دین و نظام را دوست داریم، ولی همه نباید مردم باشند، مسئولان هم پسرهای خود را بفرستند.

یک موقع است شخصی پسر دارد، او را به جبهه نمی‌فرستد، رانت هم به او نمی‌دهد، این اشکال ندارد؛ اما امروزه خیلی از فرزندان مسئولان به جبهه نمی‌روند و از رانت هم استفاده می‌کنند که این اشکال دارد.

سیگارفروش را می‌گیریم، اما کسی را که تریلی تریلی پول می‌برد نمی‌گیریم!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری قطره تاریخ انتشار 19 مهر97، کدمطلب: 39644827، www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین