پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اصلی‌ترین هدف آمریکا در فاز دوم تحریم‌ها، برجام و برنامه‌های موشکی ایران است.

شعارسال: روح‌الله حضرت‌پور ، با اشاره به وظیفه مسئولان همزمان با 13 آبان و اجرایی شدن فاز دوم تحریم‌ها اظهار داشت: دشمنان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که تحریم‌ها استکباری همزمان با چنین روز بزرگی اعمال شود و وظیفه قوای سه‌گانه، نمایندگان مجلس، وزارت‌خانه‌ها و دیگر مسئولان باید برنامه ریزی دقیق برای مقابله با جو روانی این موضوع باشد.

‌وی با بیان این که دشمنان به‌دنبال دلسرد‌کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولان کشوری هستند، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف دشمنان در فاز دوم تحریم‌ها، برجام و برنامه‌های موشکی ایران اسلامی است از این رو تمام مسئولان و مردم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی این مشکل را هم برطرف خواهند کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به وظیفه مردم در این میان گفت: ملت همیشه در کنار مسئولان و مقام معظم رهبری بوده و هستند و این عزم و اراده باید ادامه یابد. با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی، مردم همیشه در موضع به حق هستند و این وظیفه ما مسئولان است که مشکلات را برطرف کنیم.

‌حضرت‌پور در پاسخ به سؤالی در مورد این که دشمنان به دنبال منفی نشان دادن دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرض این مدت چه دشمن بخواهد چه نخواهد خود را به همگان به ویژه رژیم‌های غاصب نشان داده است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به وضعیت منطقه در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و همین موضوع دشمنان را به آن وا‌داشته که در بین ملت تفرقه افکنی کنند تا ایران را تضعیف کرده و یا ناکارآمد نشان دهند تا مردم نسبت به مسئولان بدبین شوند که به فضل الهی به هیچ وجه این‌گونه نخواهد شد. ایران چه در زمان امام خمینی (ره) و چه امروز در زمان مقام معظم رهبری هر آنچه که خواسته را به دست آورده و این مهم هم یکی دیگر از دلایل دشمنی دولت‌های غربی با ماست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8آبان1397 ، کدخبر: 1864718: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین