پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
رئیس پلیس راهور ناجا ضمن اعلام استقرار ۱۲۰ هزار خودرو در پارکینگ مهران گفت: خودروی برخی از زائرانی که درجای مناسب پارک نشده بود به پارکینگ منتقل شد.

شعار سال: سردار تقی مهری در خصوص آخرین وضعیت تردد خودروها در استان‌های غربی کشور با توجه به بازگشت زائران اربعین حسینی با اشاره به آماده‌باش صد‌در‌صدی پلیس راهور ناجا برای خدمات‌دهی به زائران و کنترل ترافیک جاده‌ای بویژه جاده‌های غرب کشور اظهار کرد: مأموران راهور ناجا در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه حضوری پررنگ دارند و با تمهیدات صورت گرفته به دنبال کنترل ترافیک جاده‌های مواصلاتی به این سه مرز هستند؛ از طرفی برای مراسم امسال از سامانه هوشمند پلیس راهور ناجا برای رصد جاده‌های مورد نظر استفاده شده است و امیدواریم زائران با خونسردی و رعایت نکات ایمنی به سمت استان‌های خود رانندگی کنند.

کاهش تصادفات منجر به فوت نسبت به سال گذشته

وی با اشاره به افزایش تردد خودروها در ایام اربعین در شهر مهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، گفت: خوشبختانه تا به امروز تصادفات جاده‌ای که منجر به فوت و جراحات سنگین شده باشد نسبت به سال گذشته در ایام اربعین کاهش یافته است و امیدواریم مردم با رعایت نکات ایمنی و همکاری با مأموران راهور ناجا به مسیر خود ادامه دهند؛ مهمترین دغدغه ما خستگی و خواب‌آلودگی زائران هنگام رانندگی است؛ لذا به زائران توصیه می‌کنیم با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند؛ چرا که این دو عامل از علل اصلی تصادفات در ایام اربعین محسوب می‌شود.

انتقال برخی از خودروهای زائران به پارکینگ

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از ابتدای طرح ترافیکی اربعین ۲۰۰ هزار خودرو وارد استان ایلام شده‌اند، اظهار کرد: ۱۲۰ هزار خودرو در پارکینگ مهران هستند و خودروی برخی از زائرانی که درجای مناسب پارک نشده بود، توسط مأموران راهور به پارکینگ منتقل شده و این افراد برای کسب اطلاع از محل خودروی خود به محض ورود به مهران با ۱۱۰ تماس بگیرند.

مهری افزود: درحال حاضر بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی به مرزهای سه‌گانه پرحجم است و زائران تا جایی که امکان دارد از دو مرز چذابه و شلمچه برای بازگشت به کشور استفاده کنند.

محور مهران به ایلام یک طرفه شد

وی ادامه داد: به دلیل پرحجم بودن بار ترافیکی در شهر مهران و برای سهولت تردد خودرو زائران مسیر مهران به ایلام از ساعت ۱۲ ظهر امروز یک‌طرفه شده است تا زائران با خیال راحت مسیر خود را طی کنند و مسیر جایگزین نیز محور ملکشاهی به ایلام است.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان تأکید کرد تا زائران با خستگی رانندگی را شروع نکنند و با کمی استراحت به رانندگی بپردازند؛ چرا که یکی از مهمترین علل تصادف در ایام اربعین خستگی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 8 آبان 97، کد مطلب: 321936، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
ا.ف75
واقعا رسیدگی ها به نسبت دولت های قبلی خیلی کمتره برای اربعین! تموم کسایی که سالها دارن میرن میگن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین