پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) کارنامه درخشانی از خود به جای نگذاشت و عملا نتوانست از کارشناسان نمره قبولی بگیرد.با این حال انتخاب مجدد وزیری با چنین سابقه‌ اجرایی برای وزارت خانه‌ مهمی مثل وزارت کار و رفاه اجتماعی که این روز‌ها این وزارتخانه هم با چالش‌های گوناگونی مواجه است، جای تامل فراوانی را دارد.
شعار سال: محمد شریعتمداری، وزیر مستعفی صنعت، معدن و تجارت (صمت) که مدت نسبتا کوتاهی یعنی فقط حدود ۱۴ ماه در این پست قرار داشت، شب گذشته و با ۱۹۶ رأی موافق وزیر کار و رفاه اجتماعی شد!
شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) کارنامه درخشانی از خود به جای نگذاشت و عملا نتوانست از کارشناسان نمره قبولی بگیرد.
عدم اصلاح موافقت‌نامه تجارت ترجیحی با کشور ترکیه، غفلت از اتخاذ استراتژی صنعتی، عدم استفاده مناسب از فرصت‌های صادراتی به کشور‌های همسایه، غفلت از سامان‌دهی ورود شرکت‌های خارجی به عرصه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بلاتکلیفی قرارداد‌های خودرویی پس از خروج آمریکا از برجام از جمله مواردی بود که شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) هیچگاه به توفیقی در این موارد نرسید.
با این حال انتخاب مجدد وزیری با چنین سابقه‌ اجرایی برای وزارت خانه‌ مهمی مثل وزارت کار و رفاه اجتماعی که این روز‌ها این وزارتخانه هم با چالش‌های گوناگونی مواجه است، جای تامل فراوانی را دارد.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال خبر فوری
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین