پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
هفته آینده هفت وزیر در صحن و کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می شوند تا پاسخگوی سوالات نمایندگان باشند. البته استیضاح وزیر کشور هم تعیین تکلیف می شود.
شعارسال: مجلس شورای اسلامی بعد از یک هفته تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده جلسه دارد.

هفته آینده ۲ وزیر در صحن و پنچ وزیر دیگر در کمیسیون‌های مجلس حاضر می شوند تا پاسخگوی نمایندگان باشند. البته وزیر نفت هم باید در صحن مجلس پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد و هم در کمیسیون انرژی.

صحن مجلس

بیژن زنگنه وزیر نفت برای پاسخگویی به ۲ سوال علی ساری نماینده اهواز و جمع دیگری از نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شود.

همچنین محمد جواد ظریف صبح روز دوشنبه برای پاسخ به سه سوال حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه و پنج نماینده دیگر در صحن مجلس حاضر می شود.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس

جلسات کمیسیون‌های تخصصی در بعدازظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.

سه وزیر در کمیسیون اجتماعی

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر یکشنبه به کمیسیون اجتماعی مجلس می رود تا با نمایندگان در خصوص برنامه های آتی وزارتخانه بحث و تبادل نظر کند.

رضا اردکانیان وزیر نیرو بعدازظهر دوشنبه به این کمیسیون می رود تا به سوال نادر قاضی پور پاسخ دهد. همچنین امیر حاتمی وزیر دفاع بعدازظهر همین روز جهت پاسخ به سوال نصراله پژمانفر نماینده مشهد و قاسم جاسمی نماینده دشت آزادگان در جلسه این کمیسیون حاضر می شود.

وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات هم بعدازظهر یکشنبه برای پاسخ به چهار سوال نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد مشترکا یک سوال، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر مشترکا یک سوال و علی مطهری نماینده تهران و حجت الاسلام و المسلمین نصرا... پژمانفر نماینده مشهد و کلات هر کدام یک سوال از وزیر اطلاعات دارند.

پاسخگویی زنگنه به 10 سوال 9 نماینده

بیژن زنگنه وزیر نفت بعدازظهر دوشنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود تا به 10 سوال 9 نماینده پاسخ دهد.

صدیف بدری نماینده اردبیل، ناصر شریفی نماینده بندر لنگه، جلال محمود زاده نماینده مهاباد، علی ساری نماینده اهواز، علی کاظمی نماینده اردل و فارسان، احمد مرادی نماینده بندرعباس، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و علیم یارمحمدی نماینده زاهدان هر کدام یک سوال و هاجر چنارانی نماینده نیشابور 2 سوال از این وزیر دارند.

استیضاح رحمانی فضلی در کمیسیون شوراها

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر دوشنبه به کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس می رود تا با نمایندگان متقاضی استیضاح نشست مشترک داشته باشد.

استیضاح این وزیر از سوی نمایندگان اصلاح طلب مجلس دنبال می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 10 آبان 1397 ، کدخبر: 3970810008 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
م.آ75
اینکه این مقدار سوالات مطرح شده و اینکه نتیجه این چی میشه مهم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین