پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
‌تحقیق و تفحص در قیمت واگذاری کشت و صنعت در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد صدیف بدری در اردبیل اظهار داشت: کلیات واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان قانونی بود اما با این وجود برخی شائبه‌هایی در قیمت‌گذاری این مجتمع وجود دارد که در راستای رفع این شائبه‌ها و شفاف‌سازی در قیمت واگذاری آن پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.
شعارسال:  نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌تحقیق و تفحص در قیمت واگذاری کشت و صنعت در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد
  ‌تحقیق و تفحص در قیمت واگذاری کشت و صنعت در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد
صدیف بدری در اردبیل اظهار داشت: کلیات واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان قانونی بود اما با این وجود برخی شائبه‌هایی در قیمت‌گذاری این مجتمع وجود دارد که در راستای رفع این شائبه‌ها و شفاف‌سازی در قیمت واگذاری آن  پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.
وی از پیگیری تصویب تحقیق و تفحص در مورد قیمت‎‌گذاری کشت و صنعت مغان خبر داد و افزود: از ابزارهای مهم در راستای رسیدگی به وضعیت قیمت‌گذاری این مجتمع عظیم تولیدی تحقیق و تفحص مجلس بوده و با جدیت پیگیری تصویب تحقیق و بررسی در این زمینه هستیم.
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص در زمینه قیمت واگذاری کشت و صنعت توسط کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: برای محقق شدن این امر موضوع در صحن علمی مجلس مطح و پس از رسیدگی‌های لازم رhی‌گیری می‌شود که تلاش می کنیم تا این موضوع به تصویب برسد.
بدری با اشاره به تلاش و پیگیری برای هزینه‌کد درآمد حاصل از فروش کشت و صنعت در استان اردبیل بیان کرد: پیش‌پرداختی که از بابت فروش این مجتمع پرداخت می‌شود به خزانه دولت واریز خواهد شد اما تلاش و جدیت بر این است تا مابقی درآمد حاصل از فروش این مجتمع صنعتی در پروژه‌های زیرساختی استان به صورت تهاتری هزینه شود که در این زمینه رایزنی با استاندار اردبیل انجام شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استاندار اردبیل قول پیگیری برای هزینه‌کرد درآمد حاصل از فروش کشت و صنعت برای توسعه زیرسخت‌های استان در قالب بودجه استان به صورت سالانه را داده و  تلاش و جدیت بر این است تا با تعامل لازم پس از واگذاری قطعی این مجموعه مبلغ حاصل از فروش آن در استان هزینه شود که در کنار شفاف‌سازی قیمت واگذاری کشت و صنعت مغان این موضوع نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار : 15 دی 1397،کدخبر: 1913673، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
کلا خصوصی سازی در ایران با قیمت های غیرواقعی صورت میگیره و عدم نظارت واقعی باعث شده این موضوع همیشه وجود داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین