پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای وظیفه نظارتی خود این هفته در صحن علنی گزارش‌های نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار دارند و بر این اساس گزارش کمیسیون انرژی در مورد تخلفات مرتبط با شرکت پالایش نفت کرمانشاه رسیدگی می‌شود.
شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتگی خود درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت‌، معدن و تجارت و بانک شهر را بررسی می‌کنند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای وظیفه نظارتی خود این هفته در صحن علنی گزارش‌های نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار دارند و بر این اساس گزارش کمیسیون انرژی در مورد تخلفات مرتبط با شرکت پالایش نفت کرمانشاه رسیدگی می‌شود.

گزارش نهایی کمیسیون صنایع‌ و معادن در مورد تحقیق‌ و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه‌کرد حقوق دولتی در استان‌های همدان، مرکزی، کرمان، یزد، آذربایجان غربی و سایر استان‌های دارای منابع هم در دستور کار صحن علنی مجلس است.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق‌ و تفحص از نحوه تشکیل و خرید ساختمان‌ها و جذب نیرو و دادن وام توسط بانک شهر هم از مواردی است که نمایندگان مردم بررسی کرده و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

کمیسیون کشاورزی هم گزارشی در مورد آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از سال ۱۳۹۲ تاکنون را به مجلس می‌آورد تا در صحن علنی به نتیجه برسد.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی هم گزارشی به صحن علنی مجلس آورده تا نمایندگان با کمک این گزارش در مورد نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در حوزه بازار مالی تصمیم‌گیری کنند.

گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مورد عملکرد سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری از مواردی است که این هفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود. همچنین گزارشی از این کمیسیون با موضوع بررسی اقدام دستگاه‌های مسئول در خصوص مصوبات هیئت وزیران و قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با آلودگی هوا به صحن علنی مجلس می‌آید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته کاری خود گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال را بررسی می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1398، کدخبر: 372911 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین