پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تحقيق و تفحص از نحوه تشکيل و خريد ساختمان ها و جذب نيرو و دادن وام توسط بانک شهر موافقت کردند.

شعارسال: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تحقيق و تفحص از نحوه تشکيل و خريد ساختمان ها و جذب نيرو و دادن وام توسط بانک شهر موافقت کردند.

 نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با 106 راي موافق، 63 راي مخالف، 4 راي ممتنع از 207 نماينده حاضر با تحقيق و تفحص از نحوه تشکيل و خريد ساختمان ها و جذب نيرو و دادن وام توسط بانک شهر موافقت کردند.

عليرضا محجوب نماينده تهران به عنوان طراح اين تقاضاي تحقيق و تفحص گفت: بررسي نحوه گرفتن زمين و ساختمان از شهرداري تهران و شهرداري هاي ديگر، بررسي اقدامات شرکت مسکن و ساختمان جهان وابسته به بانک شهر، بررسي اقدامات مرتبط با خط 6 مترو، بررسي نحوه پرداخت و خريد پروژه مگامال از مهم ترين محورهاي اين تحقيق و تفحص است.

وي افزود: همچنين بررسي دادن وام به شهرداران و مديران شهرداري، بررسي اهليت مديران بانکي، بررسي نسبت مديران بانک و مسوولين شهرداري نسبت هاي احتمالي فاميلي ميان کارکنان بانک و مقامات شهرداري از ديگر محورهاي اين تحقيق و تفحص است.

محجوب ادامه داد: آنچه در اين تحقيق و تفحص اساس پرسش ماست نحوه تشکيل و تاسيس بانک شهر است، بانک شهر ابتدا يک موسسه بوده که وظيفه اصلي آن حضانت از منابع بازنشستگان شهرداري تهران بود اين منابع به موسسه مالي و اعتباري شهر تبديل شد و از محل ذخاير و منابع بازنشستگاني که بايد در سنوات آتي يعني مستمري و دريافتي آنان پرداخت مي شد.

وي گفت: موضوع دوم شناخت سهام داران است، مهم ترين صاحب سهم اين بانک صندوق بازنشستگي اين مجموعه بوده است، سپس شرکت توليد و توزيع کارکنان شهرداري تهران، اصفهان و شيراز، مشهد، قم، اهواز، تبريز و کرج مجموعه سهام داران اين بانک را تشکيل دادند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری قطره ، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 47263707،www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین