پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در واکنش به مطلب ستون نقد خبر روزنامه همشهری با تیتر شفاف‌سازی بانکی و انتظار از همتی، توضیحی به روزنامه همشهری ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید.

شعارسال: مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در واکنش به مطلب ستون نقد خبر روزنامه همشهری با تیتر شفاف‌سازی بانکی و انتظار از همتی، توضیحی به روزنامه همشهری ارسال کرده که می‌خوانید:

پیرو درج مطلبی با عنوان «شفاف‌سازی بانکی و انتظار از همتی» در روزنامه همشهری مورخ 12آبان1397 به‌‌استحضار می‌رساند؛ بانک‌پاسارگاد در راستای رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار مصوب 1386/5/3 و با رعایت حقوق سهامداران و سپرده‌گذاران اقدام به ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده منتهی به 1397/6/31 خود در سامانه کدال کرده‌‌است که این اقدام به‌عنوان گامی مثبت از سوی این بانک برای شفاف‌سازی و در راستای حفظ و پیگیری منافع سهامداران صورت گرفته‌است. لازم به ذکر است صورت‌های مالی ارائه‌شده حسابرسی‌نشده بوده و پس از اخذ اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی، مجددا در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

اطلاعات افشاشده با رعایت تمامی استانداردهای حسابداری و حسابرسی و قوانین و مقررات موضوعه کشور ازجمله مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار تهیه و ارائه شده‌‌است و در این میان دستگاه‌های نظارتی بانک‌ها ازجمله بانک محترم مرکزی و سازمان محترم بورس و اوراق بهادار نیز با حساسیت ویژه و به‌منظور حفظ منافع ذی‌نفعان و اجتناب از تضییع حقوق سهامداران، فعالیت بانک‌ها و رعایت قوانین و مقررات را رصد می‌کنند.

خاطرنشان می‌سازد که یکی از دلایل تأخیر در برگزاری مجامع بانک‌ها در سال‌های اخیر، الزام بانک مرکزی به رعایت دقیق بخشنامه‌های بانک مرکزی توسط بانک‌ها و استحکام هر چه بیشتر صورت‌های مالی تهیه شده است. امیدوار هستیم به‌زودی شاهد برگزاری مجمع عمومی بانک پاسارگاد و بازگشایی نماد آن در بورس باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه همشهری، تاریخ انتشار: 15آبان1397 ، کدخبر: 36579: newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین