پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
به نقل از رسانه های فلسطینی، سامی ابوزهری سخنگوی حماس تاکید کرد: موضع حماس در رد تحریم های آمریکا علیه ایران، یک موضع طبیعی علیه قلدری آمریکا است.

شعارسال: سخنگوی جنبش حماس با پاسخی قوی به ادعاهای وزیر مشاور در امور خارجی امارات تاکید کرد که مخالفت با تحریم ایران، مقابله با قلدری آمریکا است.

به نقل از رسانه های فلسطینی، سامی ابوزهری سخنگوی حماس تاکید کرد: موضع حماس در رد تحریم های آمریکا علیه ایران، یک موضع طبیعی علیه قلدری آمریکا است.

وی در توئیت خود در واکنش به اظهارات اخیر انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات، به میزبانی این کشور از مسئولان و تیم های ورزشی رژیم اسرائیل و نواخته شدن سرود این رژیم در سالن های ورزشی امارات گفت: آنچه غیرطبیعی به نظر می رسد، میزبانی از سران جنایتکار رژیم اشغالگر اسرائیل در خاک کشوری عربی - با وجود جنایت های این رژیم علیه ملت فلسطین – است.

ابوزهری این مطلب را در اشاره به سفر اخیر وزیر ورزش رژیم اسرائیل به ابوظبی همراه با یک تیم ورزشی این رژیم بیان داشت. در جریان این سفر سرود رژیم اسرائیل دوبار در پایتخت امارات نواخته شد.

انورقرقاش روز سه‌شنبه در صفحه توئیتری خود ایران را به زعم خود به دخالت در منطقه متهم کرد و در راستای ایران هراسی و مقابله با محور مقاومت نوشت: "حماس با اعلام همبستگی خود با دولت ایران، نگرانی‌ کشورهای عربی در قبال دخالت‌های منطقه‌ای ایران را در نظر نگرفته است".

قرقاش همچنین مدعی شد که حماس یکی از ابزارهای منطقه‌ای ایران است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16آبان 1397 ، کدخبر:1870808 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
0
بابا حماس جان
خودت پات بدجوری گیره و جمهوری اسلامی داره بخاطر تو هزینه می ده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین