پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
یکی از مشکلات و دغدغه های کاربران فضای مجازی کمبود زمان و فرصت است که برای دوری از گزند مشکلات و بعضا خسارات این مشکل مدیریت زمان در این فضا است. خساراتی که بعضا جبران ناپذیر است.

شعارسال: جذابیت فضای مجازی با شبکه های اجتماعی رنگارنگ آن بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی را به خود جذب نموده است که اگر هر کدام روزانه به طور میانگین تنها یک ساعت در این فضا وقت صرف کنید عدد 20 میلیون ساعت خواهد شد. که معادل 2283 سال ! خواهد شد. یا به عبارت دیگر عمر 31 ایرانی با امید به زندگی 73 سال در این فضا مصرف میشود.

حال سوال این است زمان معادل عمر این 31 انسان در روز چقدر بهره وری دارد؟ چند درصد ارزش افزوده ایجاد میشود؟

اینجاست که سخن خدا در قرآن را بهتر میفهمیم : (( ان الانسان لفی خسر - همانا انسان ها همیشه در حال زیان هستند، سوره عصر /2 )

نیاز به برنامه ریزی بیشتر در برابر این فضا را بهتر درک کردیم ، اما برای آشنایی با اهمیت مدیریت زمان در فضای مجازی، راهکارهای مدیریت زمان در فضای مجازی، آسیب های عدم مدیریت زمان و آمارهایی از اتلاف وقت در فضای مجازی را میتوانید اینفوگرافی زیر مطالعه کنید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 2آذر1395 ، کدخبر: 5869202: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین