پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
حجت‌الاسلام منتظری در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضاوت، در پاسخ به این سوال که به‌رغم تأیید حساب‌های قوه‌قضاییه از سوی نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهوری اعلام کرده دولت حاضر است دخل و خرج خود را شفاف کند اما انتظار می‌رود قوه‌قضاییه نیز حساب‌هایش را شفاف کند اظهار کرد: به نظر می‌رسد این موضوع گرو و گروکشی است؛ اصل بحث شفاف‌سازی حساب‌ها خوب است و شکی در این مسئله وجود ندارد.
شعارسال: وی ادامه داد: قوه‌قضاییه بودجه مصوب دارد که تمام مقررات قانونی در آن رعایت می‌شود و دیوان محاسبات و ذی‌حسابان از ریال اول تا آخر منابع مالی قوه‌قضاییه را بررسی کرده و می‌کنند.

دادستان کل کشور افزود: بخش دوم حساب‌های قوه‌قضاییه یک وجوهی است که با اجازه ولی‌فقیه و اذن رهبر معظم انقلاب اختصاص می‌یابد و این وجوه در راستای یکسری هزینه‌های دستگاه قضایی مصرف می‌شود. حساب‌های این وجوه مشخص است و از زمان ریاست ایت‌الله‌یزدی تا امروز وجود داشته است. تا جایی که اطلاع دارم این حساب‌ها بسیار روشن است و براساس اسناد و مدارک موجود است و وجوه دولتی نیست که دولت بتواند حساب‌کشی کند ولی قوه‌قضاییه قطعا می‌تواند به افکار عمومی، رهبر معظم انقلاب و هرجایی که لازم باشد پاسخ دهد. قوه‌قضاییه از پاسخگویی هیچ ابایی ندارد.

منتظری در پاسخ به این سوال که آیا مطرح‌شدن چنین بحثی از سوی شخص اول اجرایی کشور آن هم بعداز فضاسازی متعدد ضدانقلاب جای تعجب ندارد گفت: وقتی انسان در مقام سخنرانی قرار می‌گیرد گاهی حرف‌هایی را مطرح می‌کند که شاید توجه به آثار و تبعات آن هم ندارد و ما امیدواریم این حرف‌ها در این سطح و کیفیت تمام شود و بگذاریم جامعه در آسایش و آرامش به سر ببرد. این مسائل، موضوعاتی است که اگر هم هرکدام از مقامات عالی‌رتبه کشور نظری درباره آن داشته باشند می‌توانند در جلسات خصوص خود مطرح کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت24 ، تاریخ انتشار: 22 آبان 1397 ، کدخبر: 402119 ، www.saat24.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
بالاخره کسی که از بیت المال بودجه میگیره باید به مردم جواب پس بده یا نه؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
م.آ75
دولت بجای اینجور گفتارهای بی اساس بیاد نسبت به حقوق خود وزاری خودش اظهار نظر کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
م.م77
این که دو تا از قوای اصلی کشور همدیگه رو تقریبا به صورت غیر مستقیم به فساد محکوم میکنن نشون میده کار داره خطرناک میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین